شناسهٔ خبر: 43471201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون استاندار مازندران:

کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی در مازندران ایجاد می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی و سرمایه گذاری با حضور معاون وزیر کشور در استان راه اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سازمان صمت استان، اظهار داشت: این مرکز فردا با حضور مسئولان کشوری و استان افتتاح و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه مرکز کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی و سرمایه گذاری در سازمان صمت استان راه اندازی می شود، هدف آن را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کمترین زمان و اتحاذ تصمیمات لازم در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات کارگوه تسهیل و رفع موانع تولید در استان الزام آوری و قانونی است، گفت: تاکنون ۲۹ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

معاون استاندار مازندران پیگیری فوری مسائل و موانع فراروی تولید را از اهداف مهم کلینیک شبانه روزی تولیدی و سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: در این کلینیک باید افرادی توانمند و دارای اختیارات کامل عضو باشند.

خیریان پور یادآور شد: اعضای این کلینیک باید از تمامی توان برای رفع مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استفاده کنند.

نظر شما