شناسهٔ خبر: 43362013 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جزئیات توزیع بسته های معیشتی نقدی

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا - رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات تخصیص 230 میلیارد تومانی این بنیاد در چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از ایسنا، سید پرویز فتاح با اعلام خبر تخصیص حمایت 230 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان همزمان با چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: بنیاد مستضعفان پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مواسات، چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه را آغاز کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در مرحله نخست این رزمایش که همزمان با ماه مبارک رمضان کلید خورد، بنیاد مستضعفان 620 هزار بسته معیشتی 200 هزار تومانی را در سراسر کشور توزیع کرد و در مرحله دوم نیز با توجه به فشارهای اقتصادی و تورم، تامین و توزیع 500 هزار بسته معیشتی 300 هزار تومانی را متعهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین در سومین مرحله این رزمایش که در دهه نخست ماه محرم اجرایی شد، 500 هزار بسته معیشتی نقدی هرکدام به ارزش 300 هزار تومان را میان اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع کرد.
فتاح با اشاره به توزیع 500 هزار بسته معیشتی نقدی از سوی بنیاد مستضعفان در چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه گفت: در این مرحله نیز 500 هزار بسته نقدی 300 هزار تومانی در مناطق مختلف همچون حاشیه تهران و کلانشهرها، مناطق هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان، مناطق محروم و مرزی کشور و نقاطی از این دست، توزیع می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما