شناسهٔ خبر: 43353155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدرن‌ترین کارخانه تولید کننده mdf کشور در نمین ساخته می‌شود

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از ساخت و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید کننده MDF در مجموعه صنعتی آرتا واقع در شهرستان نمین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی آرتا اظهار داشت: این گروه صنعتی یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های صنعتی و بخش خصوصی است که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه‌های خود اضافه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 1000میلیارد تومان برای احداث واحد تولیدی Mdfهزینه می‌شود افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان امسال با اشتغال‌زایی 600نفر از جوانان بومی منطقه افتتاح می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر این مجموعه با 65درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی تا زمان راه اندازی کارخانه تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش از1500 متر مکعب MDF است که علاوه بر تامین 30درصد نیاز داخلی، در بحث صادرات و ارز آوری نیز نقش اساسی در اقتصاد و تولید ثروت برای کشور ایفا می‌کند.

بهنامجو افزود: دستگاه‌های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی که بر عهده دولت است از جمله گاز، برق و آب با جدیت کارخودشان را دنبال می کنند و پست63 را شرکت برق در این مجموعه کار کرده و برای بهره برداری آماده می‌شود.

استاندار اردبیل این مجموعه را برای استان اردبیل یکی از مجموعه موفق اعلام کرد و گفت: این شهرک خصوصی می تواند برای سایر بخش ها و سرمایه گذاران الگوی مناسبی جهت ایجاد اشتغال و تولید و صادرات باشد.

انتهای پیام/132/ش

نظر شما