شناسهٔ خبر: 43340780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تفاهم‌نامه همکاری برای اشتغال مددجویان خراسان جنوبی منعقد می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فردا با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و معاون اشتغال کمیته امداد کشور تفاهم نامه همکاری در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان خراسان جنوبی منعقد می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی هنری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به سفر فردای ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور به خراسان جنوبی اظهار داشت: قرار است با حضور سردار محمد زهرایی و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی کشور تفاهم نامه‌ای در راستای اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش منعقد شود.

وی گفت: این تفاهم نامه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی منعقد می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان بیان کرد: اولویت طرح‌های بسیج سازندگی طرح‌های مربوط به زیرساخت‌های کشاورزی است طرح‌های مرتبط با منابع آب شرب، آب کشاورزی، اشتغال و توسعه فرهنگی در روستاها و مناطق محروم است.

هنری با بیان اینکه 83 درصد طرح‌های عمرانی تعریف شده برای روستاهای خراسان جنوبی با تلاش بسیج سازندگی محقق شده است افزود: از سال گذشته اجرای 938 طرح برای روستاهای استان تصویب شد که از این تعداد 515 طرح احداثی، 161 طرح تکمیلی و 262 طرح بهسازی و مرمت است که برای اجرای این طرح‌ها 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/254/ ع

نظر شما