شناسهٔ خبر: 4307246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار دهلران:

30 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دهلران نیاز است

فرماندار دهلران گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دهلران اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیدعلی سبزی ظهر امروز در جریان بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از مجتمع فرهنگی هنری دهلران اظهار داشت: با توجه به استعدادهای هنری شهرستان نیاز است این مجتمع تعیین تکلیف شود تا هنرمندان و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی این پروژه افزود: تسریع در عملیات اجرایی این پروژه از دیگر ضرورت‌هایی است که نیازمند توجه جدی است.

فرماندار دهلران گفت: متولیان باید تلاش کنند این پروژه بهره‌برداری شود و امیدوارم با همت مسئولان و متولیان این مهم در سال جاری محقق شود.

سبزی تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری دهلران را از مطالبه جدی جامعه هنری شهرستان دانست و اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح هشت سال پیش آغاز شده ولی کمبود اعتبار اصلی‌ترین مانع بر سر راه اتمام آن است.

وی گفت: در صورت توجه به اعتبارات این پروژه در سال جاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

فرماندار دهلران با اشاره به اینکه در سنوات گذشته اعتبار اختصاص یافته به این مجتمع کم بوده است، گفت: سال گذشته چهار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافت که نیاز است امسال توجه ویژه به این مجتمع شود.

فرماندار دهلران در جریان بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از محل احداث مصلی دهلران با اشاره به حضور گسترده مردم ولایت‌مدار شهرستان در نماز جمعه گفت: احداث مصلی نماز جمعه یکی از نیازهای شهرستان است که زمین آن نیز پیش‌بینی شده است که امیدواریم در خصوص رفع مشکلات واگذاری زمین و سند همکاری شود تا شاهد عملیات اجرایی آن باشیم.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف مسکن مهر دهلران تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود در سال جاری شاهد تحول در مسکن مهر شهرستان باشیم.

انتهای پیام/2246/ع20/د1000

نظر شما