شناسهٔ خبر: 4306495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد

ضرورت چهار خطه کردن محور اندیمشک به دهلران

مدیر کل راه شهرسازی ایلام بر ضرورت چهار خطه کردن محور اندیمشک به دهلران و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راه‌سازی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید کمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در بازدید از راه‌های دهلران با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دهلران اظهار داشت: اولویت کاری در سال جاری تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام در ادامه گفت: تلاش می‌شود به ازای تکمیل هر دو پروژه نیمه تمام پروژه جدید شروع شود.

وی با اشاره به بازدید از راه‌های شهرستان‌های بدره، دره‌شهر، آبدانان و دهلران تصریح کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در این شهرستان‌ها و پروژه‌های فعال و پروژه‌هایی که باید در سال جدید هدف‌گذاری شوند مورد بازدید قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

میرجعفریان تاکید کرد: دستورات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها در این شهرستان‌ها صادر شده و در نیمه اول سال جاری شاهد بهره‌برداری از تعدادی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به برنامه مشترک وزارت نفت و راه شهرسازی برای چهار خطه کردن محور اندیمشک به دهلران بیان داشت: این کار با هدف ارتقاء سطح خدمات جاده‌ای در آینده با همکاری وزارت نفت اجرایی می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از فعالیت در تعریض پل‌های مسیر دهلران به مهران خبر داد و عنوان کرد: باید هر جا حتی یک کیلومتر تعریض شده است عملیات خاکی هم انجام شود تا پروژه همزمان فعالیت داشته باشد.

میرجعفریان افزود: اصلاح و بهسازی محور دهلران به مورموری که قسمتی از آن در مرحله بیس است در آینده عملیات آسفالت آن نیز شروع می‌شود و تلاش می‌شود در آینده شاهد تحول در حوزه راه‌های استان باشیم.

این مسئول با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پیچ ویله متذکر شد: واریانت پیچ ویله به طول 1.5 کیلومتر در بخش مرکزی دهلران تا اردیبهشت ماه عملیات روسازی آن شروع می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام اذعان داشت: تاکنون برای این پروژه 5 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین در بازدید از مسکن مهر، مجتمع فرهنگی هنری و محل احداث مصلی شهر دهلران گفت: تسریع در عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری دهلران،آغاز عملیات اجرایی مصلی و تلاش برای رفع موانع مسکن مهر از دیگر مواردی است که در دستور کار است.

انتهای پیام/2246/ن20/د1000

نظر شما