شناسهٔ خبر: 42942182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۴ مهرماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهدی شعبانی سرپرست بیمارستان امام رضا( ع) شهرستان ایوان، گفت: این مجموعه درمانی به طور میانگین هر ماه پذیرای 5 تا 6 هزار مراجعه کننده در بخش اورژانس و 8 هزار مراجعه کننده در بخش کلینیک و پزشک متخصص است.

 وی افزود: برای این بیمارستان طی یک سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات و امکانات پزشکی شامل دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه قلبی تنفسی مانیتورینگ، نبولایزر، ترازو دیجیتال و تجهیزات دیگر خریداری شده است.

کمک  ۱۳۴ میلیون تومانی به موسسات فرهنگی قرآن و عترت ایلام

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارت از موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان حمایت‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: در ۹ ماه گذشته تا کنون ۱۳۴ میلیون تومان اعتبار در زمینه‌های مختلف به موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان ایلام کمک شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی این موسسات در اختیار ۲۱ موسسه فعال استان با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین  اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان قرار گرفته است.

‍دپارتمان تخصصی کسب و کار در ایلام راه‌اندازی می‌شود

علی رشیدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام، گفت: دپارتمان تخصصی کسب و کار برای اولین بار در ایلام پس از رایزنی‌های مستمر هفته آینده افتتاح می‌شود تا رشته‌های مورد نیاز بازار کار شناسایی و آموزش داده شود.

وی افزود: هیچ فردی بدون داشتن گواهینامه فنی و حرفه‌ای قادر به راه‌اندازی کارگاه‌های فنی نیست و شرط راه‌اندازی کسب و کار داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای است.

ترخیص وسایل نقلیه بدون پرداخت جرائم رانندگی امکان پذیر نیست 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از توقفگاه منوط به پرداخت کلیه جریمه‌های رانندگی و تسویه حساب است.

وی افزود: مالکان بایستی جهت ترخیص وسایل نقلیه خود به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه و پس ارائه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، وسیله نقلیه خود را از پارکینگ تحویل گیرند.‌

انتهای پیام/ 970821

نظر شما