شناسهٔ خبر: 4290587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برتري پرگل ايران مقابل افغانستان در حضور 80 هزار تماشاگر

تيم ملي المپيک ايران با 6 گل افغانستان و هواداران پرشمارش را بدرقه کرد.

صاحب‌خبر -

در ادامه هفته سوم مرحله گروهي مقدماتي المپيک 2016، از گروه C تيم ملي المپيک ايران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي افغانستان رفت که اين ديدار در پايان، با برتري 6 بر صفر ايران به پايان رسيد.

براي ايران در اين ديدار سردار آزمون(11 و 74)، محمد مرادمند (24) ،ميلاد کمنداني (28)، عليرضا جهانبخش (38) و روزبه چشمي (60) گلزني کردند.

در نيمه نخست اين ديدار، ياران ايران بازي تهاجمي را ارائه کردند و توانستند فرصت هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کنند اما بي‌دقتي آنها و واکنش‌هاي خوب دروازه‌بان افغانستان باعث شد در اين نيمه تعداد گل‌ها از عدد 4 بالاتر نرود.

در آغاز نيمه دوم شاگردان خاکپور به بازي هجومي خود ادامه دادند و توانستند دو بار ديگر دروازه افغانستان را باز کنند. اين در حالي بود که فرصت‌هاي متعدد ديگري روي دروازه افغانستان خلق شد اما همه آنها از دست رفتند.

تيم ملي اميد ايران امروز با ترکيب محمدرضا اخباري، محمد مرادمند، روزبه چشمي، عليرضا جهانبخش (64 بهنام برزاي)، سردار آزمون، شاهين ثابقي، احمد نورالهي، ميلاد کمنداني، حسين فاضلي، ميلاد محمدي و علي عبدالله زاده (56 احسان پهلوان) به ميدان رفت.

اين ديدار در حضور نزديک به 80 هزار هوادار افغانستاني و تنها 100 هوادار ايراني برگزار شد.

تيم ملي المپيک ايران در حال حاضر با 9 امتياز، 14 گل زده و بدون گل خورده در صدر قرار دارد و عربستان با 7 امتياز در رده دوم است.

نظر شما