شناسهٔ خبر: 4289904 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروزی تیم فوتبال المپیک ایران در نیمه نخست مسابقه با افغانستان

تهران - ایرنا - تیم فوتبال المپیک ایران در نیمه نخست دیدار با افغانستان در رقابت های انتخابی المپیک 2016 ریو با پیروزی به رختکن رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ایران و افغانستان در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک از ساعت 17 در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و تیم ایران در نیمه نخست موفق به شکست چهار بر صفر حریف شد.

سردار آزمون در دقیقه 12 نخستین گل این مسابقه و سومین گل خود را در این رقابت ها به ثمر رساند و محمدحسین مرامند در دقیقه 24 دومین گل ایران را زد تا سفیدپوشان فوتبال المپیک ایران انگیزه بیشتری برای حمله روی دروازه افغانستان پیدا کنند.

در دقیقه 28 مسابقه سومین گل تیم ایران با ضربه بغل پای میلاد کمندانی به دست آمد. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال المپیک ایران نیز که در این مسابقه نخستین حضور خود در این رقابت ها را تجربه کرد، در دقیقه 38 با ضربه کاشته به گل دست یافت تا شاگردان محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران با پیروزی چهار بر صفر زمین را در پایان نیمه نخست ترک کنند.

محمدرضا اخباری، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، شاهین ثاقبی، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی و علی عبدالله زاده بازیکنان تیم ایران در این مسابقه بودند.

بازیکن شماره 33 افغانستان در دقیقه 38 نیمه نخست به دلیل خطا روی بازیکن ایران کارت زرد از داور قزاقستانی این مسابقه دریافت کرد و در دقیقه 42 نیز تعویض شد.

بیش از 50 هزار تماشاگر افغانستانی برای حمایت از تیم المپیک این کشور در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند در شرایطی که ایرانیان حاضر بسیار کم بودند.

تیم فوتبال امید ایران در دو دیدار قبلی خود با نتایج 5 بر صفر و 3 بر صفر به ترتیب مقابل نپال و فلسطین به برتری دست یافته بود.

تیم ایران در آخرین دیدار خود در این رقابت ها 11 فروردین به مصاف عربستان می رود.

مرحله دوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2016 ریو آذرماه سال جاری به میزبانی قطر برگزار خواهد شد تا در نهایت سه تیم از قاره کهن آسیا جواز حضور در المپیک را به دست آوردند.

ورزشی(3)**1379

نظر شما