شناسهٔ خبر: 42884917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی زنان فعال کرمانشاه در دوران دفاع مقدس

مسئول اداره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : پیشنهاد می‌شود برای معرفی بهتر زنان فعال کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، بانک اطلاعاتی تهیه شود که تاکنون اقداماتی در این خصوص انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آذر آزادی مسئول اداره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه باید خاطرات ناب زنان دفاع مقدس برای گردآوری به نویسندگان معرفی شود، گفت : این کار در اداره ما انجام شده و از سال ۹۲ تاکنون ۱۰ عنوان کتاب تهیه شده و در آیین‌های مختلف معرفی و رونمایی شده است.

او با بیان اینکه نمایشگاه‌های متعددی در این خصوص به صورت مجازی برگزار شده، گفت : سعی داریم کتاب‌هایی که در حوزه زنان است به صورت پی دی اف در فضای مجازی نشر دهیم.

او با بیان اینکه نقش نویسندگان کرمانشاهی در زمینه گردآوری خاطرات زنان رزمنده در سال‌های اخیر پررنگتر شده، افزود: کتاب فرنگیس به قلم مهناز فتاحی نمونه‌ای از آن است و انتشار فشرده کتاب‌های چاپ شده در حوزه زنان در فضای مجازی نیز موجب ترغیب بهتر راویان برای روایت خاطرات می‌شود .

انتهای پیام/د

نظر شما