شناسهٔ خبر: 42868361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده وزیر تعاون:

بیمه بیکاری کارگران آسیب دیده از سیل تالش برقرار شود

طاهره رفعتی

نماینده وزیر تعاون، با بیان اینکه همه مسئولان استانی و کشوری آماده کمک به مردم سیل زده هستند، گفت: کارگرانی که در معرض سیل آسیب دیده اند و حتی شغل خود را از دست داده اند باید بدون تشریفات زائد از بیمه بیکاری استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

اکبر یاوری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه مسئولان استانی و کشوری آماده کمک به مردم سیل زده هستند، اظهار کرد: همه امکانات وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای پیگیری و رفع مشکلات مردم این شهرستان بسیج کردیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ملی و میهنی ما کمک به همنوعان است، افزود: گیلانیان در همه صحنه های حساس مانند سیل و زلزله برای کمک در کنار همنوعان خود بودند و اکنون مردم سایر استان ها نیز در کنار مردم سیل زده تالش هستند.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر لزوم کاهش آلام مردمی که در معرض سیل آسیب دیدند، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان بخشی از اموال خودشان را از دست داده اند و باید اقداماتی جهت التیام خسارت ها انجام دهیم.

یاوری، از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست از کارفرمایان بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از سیل حمایت کند و گفت: همچنین کارگرانی که در معرض سیل آسیب دیده اند و حتی شغل خود را از دست داده اند نیز باید بدون تشریفات زائد از بیمه بیکاری استفاده کنند و بیمه آنان برقرار شود.

انتهای پیام

نظر شما