شناسهٔ خبر: 42822485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات کشوری شطرنج دانش آموزان پسر در البرز آغاز شد

کرج- ایرنا- سی و هفتمین دوره مسابقات شطرنج غیرحضوری دانش آموزان پسر کشور یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  به میزبانی استان البرز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عصر سه شنبه درحاشیه آغاز این دوره از مسابقات درباشگاه پیشکسوتان کرج به ایرنا گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد درحال اجرا است.

فرشید علیزاده اظهارداشت: این دوره از مسابقات با رعا یت کامل پروتکل های بهداشتی و نکات فنی با ایمنی کامل برای شرکت کنندگان طراحی و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به روش سوئیسی برگزار می شود،خاطرنشان کرد: دانش آموزان پسر از یکم تا سوم مهرماه به رقابت می پردازند.

وی بیان داشت: دربخش پسران در گروه سنی زیر ۱۵ سال ۹۰ ورزشکار در قالب ۲۴ تیم شرکت کردند. در گروه سنی زیر ۱۷ سال نیز تعداد تیم های شرکت کننده تا ظهر فردا مشخص می شود.

علیزاده ادامه داد: داوری این رقابت ها را ۱۰ داور با درجه ملی و بین المللی بر عهده دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز یادآورشد: استقبال و رعایت نکات فنی - ایمنی این دوره از مسابقات در استان ها از نظر کمی و کیفی به عنوان تجربه ای نو روند رضایت بخشی دارد.

وی افزود: سی و یکمین دوره مسابقات شطرنج غیر حضوری دانش آموزان دختر نیز از ۲۹ تا ۳۱ شهریور ماه در این دوره از مسابقات به میزبانی البرز شرکت کردند.
 

نظر شما