شناسهٔ خبر: 42814973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادین ژکو در آاس رم ماندنی شد

علیرضا نجاتی

ادین ژکو کاپیتان آاس رم همچنان می تواند در این باشگاه به فوتبالش ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

ادین ژکو مهاجم 34 ساله آاس رم یکی از عجیب ترین موردهای نقل و انتقالاتی طی سه سال گذشته بوده و در سه سال متوالی، انتقال او به تیم های چلسی، اینتر و یوونتوس در لحظات پایانی منتفی شد.

به گزارش طرفداری، و به نقل از اسکای ایتالیا، کار انتقال ادین ژکو مهاجم آاس رم به یوونتوس تمام شده بود اما با قطعی نشدن انتقال آرکادیوش میلیک به جالوروسی به دلیل سنگ اندازی اورلیو دی لورنتیس رییس ناپولی، یوونتوس به سراغ آلوارو موراتا رفت و انتقال او را قطعی کرد. به این ترتیب انتقال ادین ژکو به یوونتوس منتفی شد و کاپیتان آاس رم در این تیم خواهد ماند. اما این نخستین باری نیست که انتقال ژکو به تیمی جدید، در لحظات پایانی منتفی می شود.

در ژانویه 2018، چلسی در آستانه جذب ادین ژکو قرار گرفته بود و توافق میان چلسی و رم برای انتقال 30 میلیون یورویی ژکو انجام شده بود اما این بازیکن خواستار امضای قراردادی 3.5 ساله بود که چلسی در لحظات پایانی خواسته وی را نپذیرفت و انتقال ژکو به جمع آبی های لندن، منتفی گردید. در تابستان 2019، آنتونیو کونته سرمربی اینتر اصرار زیادی برای جذب ادین ژکو داشت و نراتزوری برای جذب این مهاجم باتجربه با رم برای پرداخت مبلغ 10 میلیون یورویی به توافق رسید اما ادین ژکو به شکلی ناگهانی تصمیم گرفت قراردادش را با رم تمدید کند و به این ترتیب انتقال او به اینتر منتفی شد.

ادین ژکو که در هفته اول سری آ برابر هلاس ورونا به میدان نرفت، در هفته دوم سری آ مقابل یوونتوس قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

  • اورلیو دل لورنتیس، عامل اصلی منتفی شدن انتقال میلیک به رم و ژکو به یوونتوس
  • ادین ژکو در تمرینات گروهی آاس رم / عکس

نظر شما