شناسهٔ خبر: 42801606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اورلیو دل لورنتیس، عامل اصلی منتفی شدن انتقال میلیک به رم و ژکو به یوونتوس

محمد رضایی

اورلیو دی لورنتیس با نگه داشتن میلیک در ناپولی، معادلات رم و یوونتوس را بر هم زد.

صاحب‌خبر -

همه چیز برای انتقال آرکادیوش میلیک به آاس رم و ادین ژکو به یوونتوس آماده بود و حتی میلیک با موفقیت تست پزشکی جالوروسی را سپری کرد. ادین ژکو نیز در بازی با هلاس ورونا به میدان نرفت تا مشکلی برای انتقالش به یوونتوس ایجاد نشود. مذاکرات میلیک با ناپولی بر سر جدایی از این باشگاه به مشکل خورد تا انتقال ژکو به یوونتوس نیز متوقف شود. یوونتوس وقت را تلف نکرد و آلوارو موراتا به زودی راهی تیم آندره آ پیرلو می شود. اورلیو دی لورنتیس در این میان، بازیگر نقش اصلی بود.

به نقل از لا ریپابلیکا؛ انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس به معنی منتفی شدن حضور ادین ژکو در ترکیب بیانکونری است. اورلیو دی لورنتیس برخلاف توافقات قبلی، مجوز خروج میلیک را صادر نکرد. میلیک حتی در تست پزشکی رم هم حاضر شد اما اکنون دوباره به تمرینات ناپولی برگشته است. همین مسئله باعث نارضایتی رم شده است. جالوروسی نمی خواهد بیش از این وقت را تلف کند و  دیگر منتظر میلیک نخواهد ماند. در این شرایط، احتمال ماندن ادین ژکو در ترکیب تیم پائولو فونسکا افزایش یافته است.

گفتنی است طی سالیان اخیر ادین ژکو تا آستانه امضای قرارداد با چلسی و اینتر نیز پیش رفت اما در رم ماند. اکنون شرایط مشابهی برای او پیش آمده است. مهاجم بوسنیایی در یک قدمی انتقال به یوونتوس قرار داشت اما این انتقال عملا منتفی شده است. گفته می شود ناپولی به دنبال مشتریانی برای میلیک از لیگ برتر انگلستان است.

آلوارو موراتا به یوونتوس پیوست / غیر رسمی

 

نظر شما