شناسهٔ خبر: 42799496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اصرار شجاع خلیل زاده برای گرفتن کارت زرد

علیرضا هاشمی

مدافع پرسپولیسی ها در نیمه اول دیدار برابر الدحیل با یک کارت زرد توسط داور میدان جریمه شد. جریمه ای که می توانست وجود نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

شجاع خلیل زاده با واکنش خود نسبت به داور مسابقه پرسپولیس و الدحیل کارت زرد گرفت.

به گزارش طرفداری، در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل با فشار دو تیم روی دروازه یکدیگر دنبال می شد یک برخورد در میانه میدان تا حدی جو آرام و منضبط بازی را به هم ریخت. پرواز معز علی و سیامک نعمتی و به دنبال آن ضربه مهاجم قطری به سر نعمتی باعث شد تا داور به نشانه خطا در سوت خود بدمد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نیز به معز علی بابت ضربه اش و البته داور بابت کارت زرد ندادن به بازیکن حریف معترض شوند. 

پس از گذشت دقایقی از این اتفاق، شرایط به حالت عادی بر می گشت اما شجاع خلیل زاده همچنان به اعتراض های پیاپی خود به قاضی میدان ادامه داد و آن قدر این کار را کرد تا داور به خود او بابت اعتراض های پیاپی کارت زرد نشان داد و طبیعتا پس از آن شجاع آرام شد و به ادامه بازی پرداخت. کارتی که در صورت صعود پرسپولیسی ها به مرحله بعدی این بازی ها می تواند مشکل ساز شود. 

باید قبول کنیم شجاع خلیل زاده یکی از بهترین مدافعان حاضر در فوتبال ایران است و بارها با بازی های خوب خود مانع باز شدن دروازه تیم خودی شد اما بزرگترین عیب این بازیکن هنوز بعد از سال ها برطرف نشده و این بازیکن کماکان در برخی از صحنه های بازی آنقدر بر حرکت اشتباهی مانند اعتراض به داور اصرار می ورزد تا در نهایت جریمه ای بشود و کارتی دریافت کند. اتفاقی باعث می شود شجاع برای دقایقی بدون تنش و اعتراض بازی کند. 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر / گزارش زنده

نظر شما