شناسهٔ خبر: 42794242 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تعمیر ماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی یکی خدماتی است که نبود آن می تواند زندگی ما را با مشکل روبرو کند، حالا در شرایط  بیماری کرونا اگر ماشین لباسشویی ما خراب شد، چیکار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سرویس برتر، اگر ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شد در مرحله اول میتوانید با یکی از مراکز سرویس برتر تماس بگیرید، مشاوران این مرکز تا حدالمکان شما را راهنمایی می کنند تا مشکل را خودتا برطرف کنید، اما چنانچه نیاز به تعمیر در محل باشد و مشکل شما با مشاوره برطرف نشد سرویسکار به منزل شما اعزام می شود.

تعمیرماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی

نگرانی برای سرایت بیماری کرونا همان انداره ای که برای شما مهم است برای مجموعه سرویس برتر نیز مهم و مورد توجه می باشد، با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به استفاده از ماشین لباسشویی برای ضدعفونی کردن لباس ها می تواند با خرابی دستگاه شما همراه باشد.

از کار افتادن لباسشویی خیلی سخت است، چون امروزه ما تمامی لباس های خود را با ماشین شستشو تمیز می کنیم، تعمیرات ماشین های لباسشویی بسیار تخصصی و نیاز به تعمیرکار متخصص دارد ونمی توان مشکلات آن را به سادگی برطرف کرد مگر مشکل در موارد مربوط به تنظیمات باشد که با راهنمایی تلفنی اینگونه مشکلات برطرف می شود.

اگر در منزل شما کسی درگیر بیماری کویید ۱۹ می باشد، می توانید مدتی را صبر کنید و سپس در خواست سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی را ثبت کنید، اما چنانچه علائمی ندارید با رعایت نکات زیر می توانید از خدمات سرویس برتر استفاده نمایید.

آیا می دانستید ماشین لباسشویی جای خوبی برای زنده ماندن ویروس کروناست و اگر شما به ویروس مبتلا باشید امکان سرایت آن به تعمیرکار بسیار بالاست.

ما در اینجا چند نکته برا حفظ سلامتی شما و در امان ماندن از بیماری کرونا می گوییم.

قبل از ورود تعمیرکار لباسشویی چکار کنیم؟

۱.  تعداد افراد حاضر در منزل را به حداقل برسانید. (حضور یک نفر در منزل ایده آل تربن حالت)

۲.  مکانی دارای تهویه مناسب را برای تعمیر در نظر بگیرید.

۳.  پنجره های محل تعمیر را باز بگذارید تا هوا گردش مناسبی داشته باشد.

۴.  محل تعمیر را قبل از ورود تعمیرکار ضدعفونی کنید

رعایت این نکات می تواند سلامتی شما و تعمیرکاران را حفظ کند پس در رعایت آن کوشا باشید.

بعد از حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی چکار کنیم ؟

۱.  حتما ماسک بزنید و تعمیرکار قبل از ورود به منزل بخواهید ماسک بزند.

۲.  از تعمیرکار درخواست کنید دست های خود را با آب و صابون بشوید.

۳.  در زمانی که تعمیرکار مشغول تعمیر ماشین لباسشویی است از آن فاصله بگیرید و تا اتمام کار به آن نزدیک نشوید.

۴. بعد از خروج تعمیرکار دستگاه را با الکل و مواد ضدعفونی کننده تمیز کنید.

مشاوره رایگان تعمیر ماشین لباسشویی

در بسیاری از موارد نیاز به حضور تعمیرکار نیست و می توان مشکل دستگاه را با راهنمایی برطرف ساخت اما در مواقعی که نیاز به تعمیر برد الکترونیکی، تعویض بلبرینگ، تعویض کمک ها، رفع نشتی آب، تعویض پمپ تخلیه ، ترمیم سیم کشی و ... باشد، این خدمات حتما باید بدست فردی ماهر انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی های تعمیرات تماس بگیرید.

خدمات شرکت سرویس برتر

معرفی: سرویس برتر یک شرکت خدماتی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی می باشد که در تمام مناطق تهران فعالیت می کند، نام این شرکت بواسطه تعمیرکاران برتر منتخب از بین هزاران تعمیرکار می باشد، تعمیرات لباسشویی های سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، اسنوا، آاگ، زیمنس و ... ده ها برند مطرح دیگر توسط تعمیرکاران این مجموعه انجام می گردد.

تمامی تعمیرات سرویسکاران این مجموعه بمدت ۱۲ ماه ضمانت و پستیبانی رایگان می شود، بعنوان مثال تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مانند، تعویض بلبرینگ، تعمیر برد، تعویض کمک ها، رفع آبریزی، تعمیر موتور بمدت ۱۲ ماه ضمانت می شود.

ضمانت ۱۲ ماه در فاکتور درج می گردد و به منزله کارت گارانتی می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما