شناسهٔ خبر: 42720988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توتونی: با احترام به العین دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم، العین یکی از تیم‌های باکیفیت آسیا است و با نهایت احترام به این تیم دنبال کسب سه امتیاز هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی تونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم، العین یکی از تیم‌های باکیفیت آسیا است و با نهایت احترام به این تیم دنبال کسب سه امتیاز هستیم و اگر این اتفاق برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود. اهمیت سه امتیاز بازی برای ما مشخص است و تمام تلاشمان را می‌کنیم.

مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا شکست در دو دیدار اخیر فشاری را روی تیم گذاشته؟ خاطر نشان کرد: وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید، مسلم است باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این‌ها چیزهای تازه‌ای نیست. بازیکنان‌مان تازه کار نیستند و کادر فنی نیز آگاه است که باید چگونه با این فشارها کنار آمد.

وی افزود: مسلماً بعد از آن دو بازی که بچه‌هایمان ارائه و به خوبی بازی کردند، اما به آنچه شایسته بودند نرسیدند، روی مسائل ذهنی‌شان تأثیر گذار است. ولی باید بدانیم که رو به جلو نگاه کرده و از بازی‌های گذشته‌مان درس بگیریم و برای آینده‌مان فکر کنیم.

توتونی در خصوص امکانات سرمایشی موجود در استادیوم‌های قطر تصریح کرد: سیستم‌های سرمایشی امکانات خیلی خوبی برای بازی‌ها است و به باشگاه السد و فدراسیون قطر تبریک می‌گوئیم.
مربی سپاهان در واکنش به این سوال که در صورت پیروزی السد برابر النصر عربستان از گردونه رقابت‌ها کنار خواهند رفت، گفت: این مسئله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیافتد که همچنان برای صعود شانس داشته باشیم.

توتونی با بیان اینکه الغسانی بازیکنی است که جا پیشرفت زیادی دارد، اظهار کرد: چند روز پیش نیز به چنین سوالی پاسخ دادم. الغسانی مثل بقیه افراد تیم‌ما بازیکن با کیفیتی است.
وی اضافه کرد: او سال آینده نیز با تیم ما قرار داد دارد و خواهد ماند. بازیکنی است که خیلی جا پیشرفت خواهد داشت و درصدد آن هستیم تا به او برای این پیشرفت کمک کنیم و همان طور که انتظار داریم، او به سپاهان کمک کند.
 

نظر شما