شناسهٔ خبر: 42672816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: دفاع مقدس درس عبرتی برای دشمنان شد

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: ملت سرفراز ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس با جهاد در راه خدا درسی به دشمن داد که برای دیگر دشمنان انقلاب نیز عبرت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، استقلال و شجره طیبه‌ای که کشور ایران به آن دست پیدا کرده مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: همه ما باید قدر این جان‌نثاری‌ها و جان‌فشانی‌ها را بدانیم و در راستای حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها گام برداریم.

نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: داستان دفاع مقدس هم داستان عجیبی است. در حالی که تمام دنیا در مقابل ما ایستاده بودند اما با اتکال به خداوند و جانفشانی رزمندگان اسلام پیروز نبردی نابرابر شدیم.

وی گفت: اگر ایثارگری‌های مردم نبود ما نمی‌توانستیم 8 سال دفاع مقدس را پیروزمندانه پشت سر بگذاریم. در شرایط کنونی هم اگر توکل بر خدا و قدرت مردم و پیروی از مقام معظم رهبری در کنار هم باشند، این گردنه‌های سخت را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

نورمفیدی افزود: پیام‌های شهدا باید با روش‌های خلاقانه و هنری به گوش نسل جوان برسد و آنان هم بدانند که باید در مقابل جریان تحریف بایستند.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم شهدا برای دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: برخی از شهدا ظرفیت بزرگی دارند و می‌توانند الگوی بسیاری از افراد باشند. این هنرمندی متولیان امر است که بتوانند این ظرفیت‌های بزرگ را به‌کار بگیرند.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: ظلم ستیزان عالم، عزتمند همیشگی تاریخ هستند و ملت سرفراز ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس با جهاد در راه خدا درسی به دشمن داد که برای دیگر دشمنان انقلاب نیز عبرت شده است.

انتهای پیام/581/ح

نظر شما