شناسهٔ خبر: 42673165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار گلستان: از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود

گروه استان‌ها- استاندار گلستان گفت: هرچند امسال به علت شیوع کرونا نمی‌توان برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مانند قبل برگزار کرد اما باید ظرفیت فضای مجازی را بیش از گذشته به کار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهارداشت: چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ با بیماری کرونا همزمان شده است و شاید نتوانیم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های گرامیداشت این ایام را برگزار کنیم.

وی افزود: با این حال باید ظرفیت فضای مجازی را برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به کار بگیریم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شناخت و تبیین رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای نسل امروز، انقلاب اسلامی را واکسینه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین درست تاریخ دفاع مقدس برای نسل جدید سبب می‌شود آنها قهرمانان خود را با هویت های مذهبی و ملی انتخاب کنند و باید بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را بدرستی به نسل حاضر و نسل‌های آتی منتقل کنیم.

حق شناس افزود: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و باید ارزش‌های آن را حفظ و به نسب‌های دیگر انتقال داد.

وی ادامه داد: ملتی هویت دارد که تاریخ و حماسه‌آفرینی‌های خود را بشناسد و به آن افتخار کنند. همه ما امروز امنیت، استقلال و عزت خود را مدیون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.

استاندار گلستان گفت: انتقال درست مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس می تواند کشور را در مقابل بسیاری از آسیب ها و تهدیدها بیمه کند.

انتهای پیام/581/ی

نظر شما