شناسهٔ خبر: 42646647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

تقدیر شیخ سلمان از قهرمانان سلامت:

ازسرگیری لیگ قهرمانان پیام شگفت انگیزی است در مقابله با بحران کرونا

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است از سرگیری مسابقات در فوتبال آسیا و آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پیام شگفت انگیزی است از سوی ورزش آسیا در مقابله با شرایط حاصل از بحران کرونا.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا رئیس AFC پس از آغاز دوباره رقابت های لیگ قهرمانان به میزبانی دوحه این اتفاق را به عوامل فعال در خط مقدم تقابل با این بحران همچنین کادر درمان در کشورهای آسیایی که قهرمانان این روزها به شمار می روند تقدیم کرده و گفت:آنها نقش قهرمانان را در طول این مدت طولانی بازی می کنند و با توانمندی و وظیفه شناسی مثال زدنی در مقابل این بیماری ایستاده اند. این قهرمانان نمونه های حقیقی شجاعت و فداکاری هستند.
شیخ سلمان اضافه کرد:خوشبختانه تلاش های اداری ، پشتیبانی و میدانی به منظوری برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه رسید و این مسابقات به صورتی شایسته و متناسب با نام این رویداد در حال برگزاری است. حفاظت از سلامتی شرکت کنندگان در مسابقات هدف اصلی ماست و با تنظیم پروتکل های مناسب همچنین اجرای دقیق آن امیدواریم این اتفاق به خوبی حاصل شود.
رئیس AFC به برگزاری لیگ قهرمانان در قطر اشاره کرده و گفت:این اتفاق از بخش های مثبت از سرگیری رقابت ها بوده و با استفاده از امکانات قابل توجه و ارزشمند قطر در میزبانی همچنین زیرساخت های موجود و ورزشگاههای که میزبان جام جهانی خواهند بود شاهد برگزاری رقابت ها در شرایط بسیار خوبی هستیم. جا دارد از همکاری همه جانبه نهادهای مسئول در کشور قطر در مسیر برگزاری موفقیت آمیز این رقابت ها تشکر کنیم که در بالاترین استانداردهای بین المللی انجام می شود.

نظر شما