شناسهٔ خبر: 42067599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف ۴ میلیارد کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۹۰ طاقه پارچه و ۲ و ۴۰۰ ثوب پوشاک بچه گانه قاچاق در ۳ خودروی سواری به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولی پور گودرزی " اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری سطح شهر تهران، ماموران گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی‌های انتظامی در محدوده میدان محمدیه موفق شدند ۳ دستگاه خودروی سواری حمل بار کالای قاچاق که در کنار میدان پشت سرهم پارک شده بود و رانندگان خودروها در کنار خودرو ایستاده بودند را شناسایی و به بررسی موضوع پرداختند.

وی با اشاره به دستگیری رانندگان هر سه خودرو، گفت: در بازرسی های انجام شده ۹۰ طاقه پارچه و ۲ هزار و ۴۰۰ ثوب پوشاک بچه گانه از داخل این خودروها که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اعتراف راننده خودروها مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، افزود: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما