شناسهٔ خبر: 42039241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرد/ تحریم بر فعالیت نیروهای مسلح تاثیری نداشت

امیرنعمتی در سفر به کرمان گفت: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم و نظام را غنیمت بشمارند و شکرانه این فرصت خدمت جهادی است.

صاحب‌خبر -

امیرنعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امیرنعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی  ، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اسطوره همه مدافعان وطن است ،گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی انسانی با تدبیر بود که در دوران خدمتش یعنی دوران دفاع مقدس، دوران مبارزه با اشرار و پس از آن دوران حضور در جبهه مقاومت با عمل به موقع به وظایف در کنار بهره گیری از اخلاص، شجاعت و انقلابی گری همواره در حوزه‌های ماموریت موفق بود.

او افزود: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم و نظام را غنیمت بشمارند و شکرانه این فرصت خدمت جهادی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی  گفت: به هیچ عنوان تحریم‌ها بر روی فعالیت نیرو‌های مسلح تاثیر نگذاشته و حتی رشد جهش واری را در همه ارکان نیرو‌های مسلح شاهد هستیم.

او افزود: دشمن می‌خواست نا امیدی و رکود را در جای جای نظام اسلامی با تحریم‌ها ایجاد کند که برعکس خواسته دشمن، فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰۰۰ واحد مسکونی به همت ارتش در منطقه در حال ساخت است و به زودی تعداد زیاد دیگری را آغاز خواهیم کرد، بیان کرد: در حوزه آمادگی‌های رزمی در همه جهات نیروی زمینی ارتش علاوه بر اینکه رکود را حس نکرده، یک دقیقه هم بیکار ننشسته و کارشناسان نظامی دنیا می‌دانند در دو سال گذشته حدود ۱۳ نمره ارتقاء آمادگی رزمی در نیروی زمینی اتفاق افتاده است.

امیر سرتیپ نعمتی گفت: این مسائل نشان می‌دهد کشور، نظام و نیرو‌های مسلح و ارتش و نیروی زمینی دارای امکانات وسیع، بالقوه و بالفعل است که با امثال این تحریم ها از پای در نمی آید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نگاه ارتشیان ما تکلیف محوری، خدمت در مسیر اهل بیت و ولایت  تا رسیدن به شهادت است.

او افزود: عملکرد ارتشیان خدمت‌های فراوان به کشور ، انقلاب  و مردم می باشد که برای همگان قابل احترام است.

استاندار کرمان نیز در این مراسم گفت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نقطه قوتی برای استان کرمان هم به لحاظ امنیت و هم پشتیبانی و حمایت منطقه است.

فدائی افزود: تفاهمنامه خوبی بین استانداری و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق به امضاء رسیده که در بحران‌ها با همکاری متقابل، کار‌های پیشگیری، مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها و ... دنبال شود.

 او تصریح کرد: ارتشیان در کنار وظایف ذاتی خود در ایام شیوع کرونا نیز بیمارستان آماده و نقاهتگاه تجهیز کردند، ایستگاه‌های غربالگری داشتند که از این کمک‌ها و خدمات باید قدردانی کرد.

در این مراسم از خدمات امیر مهدی معمارباشی تجلیل و  امیرغلامعلیان به عنوان فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق معرفی شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما