شناسهٔ خبر: 41949572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه| آغاز مرحله دوم رزمایش در شهرستان اصلاندوز

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز از آغاز برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان‌ خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین حسین‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه امروز در گام اول با حضور امام جمعه اصلاندوز در سالن ۹ دی آغاز شد.

وی هدف از برگزاری رزمایش را کمک به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: در نخستین گام از مرحله دوم  رزمایش ۱۴۰  بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه گام برگزار خواهد شد، تصریح کرد: گام اول مربوط به دهه ولایت از روز عید قربان تا روز عید غدیر است؛ گام دوم دهه اول ماه محرم است و گام سوم دهه آخر ماه صفر خواهد بود.

حسین‌زاده با قدردانی از خیرین شهرستان اصلاندوز و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه بیان داشت: خیرین و مردم نوعدوست شهرستان همچون مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، در این مرحله نیز به یاری آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا شتافتند.

وی همچنین از برگزاری جلسه هماهنگی با امام جمعه شهرستان اصلاندوز و خیرین شهرستان برای اجرای مرحله‌ دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه گفت: در این مرحله یک هزار و ۵۷۹ بسته غذایی بین نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

-انتهای پیام/3463/635/

نظر شما