شناسهٔ خبر: 41788274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزمایش «شیفت ایثار» در اردبیل برگزار شد/ توزیع بیش از 25هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه

مرحله دوم کمک‌های مومنانه عصر امروز در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با عنوان شیفت ایثار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرحله دوم کمک‌های مومنانه عصر امروز در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با عنوان شیفت ایثار با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی، کارگران و جهادگران بسیجی برگزار شد.

با توجه به برگزاری پویش دوم رزمایش کمک مومنانه، شیفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزار شد و در این مرحله از رزمایش بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

بهروز ندایی در رزمایش شیفت ایثار اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، زیرساخت‌های لازم برای مقابله با این ویروس منحوس در استان با همکاری ارگان‌های مختلف تامین شد.

وی افزود: ویروس کرونا علاوه بر سلامت مردم، اقتصاد و معیشت مردم را نیز تحت تاثیر قرار داده و از این‌رو کمک‌های مومنانه مردم نوع‌دوست و خیرین استان اردبیل باعث شد تا بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان رفع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: متولی اصلی کمک مومنانه در استان اردبیل، سپاه استان است که با شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا کمک‌های مومنانه مردم را به دست آنها رساندند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیک جدید شیوع ویروس کرونا، مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از افزایش افراد مبتلا و فوتی‌های ناشی از این بیماری جلوگیری کنند.

شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این رزمایش بیان کرد: در مرحله اول کمک مومنانه، بیش از ۱۰۰هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمندان پخش شد.

وی افزود: در مرحله دوم کمک مومنانه که در سه ظرفیت زمانی و از ابتدای عید قربان شروع شده، بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ در رزمایش «شیفت ایثار» کارگران استان اردبیل با اضافه کار یک ساعت تا یک‌روزه به کمک نیازمندان ناشی از بیماری کرونا می‌شتابند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما