شناسهٔ خبر: 41946983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با کمک رسانه‌ها در مقابله با کرونا موفق می‌شویم/ نقش رسانه‌ها در حوزه بهداشت و درمان حساس است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در استان قزوین همگام با آموزش‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در راستای حفظ سلامت مردم در مقابل شیوع کرونا داشت، آموزش‌ها و هشدارهای به هنگامی توسط رسانه‌ها در خصوص کرونا به مردم ارائه شد و با همدلی و کوشش توانسته‌ایم در این عرصه موفق باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعدازظهر امروز دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین همراه با مدیر روابط عمومی این دانشگاه به مناسبت هفتۀ خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین بازدید کردند. پیمان نامدار در این دیدار گفت: تلاش رسانه‌ها در چند ماه اخیر در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در رابطه با خطرات شیوع کرونا قابل تقدیر است، چرا که در این مسیر سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: در استان قزوین همگام با آموزش‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در راستای حفظ سلامت مردم در مقابل شیوع کرونا داشت، آموزش‌ها و هشدارهای به هنگامی توسط رسانه‌ها در خصوص کرونا به مردم ارائه شد و با همدلی و کوشش توانسته‌ایم در این عرصه موفق باشیم.

نامدار تأکید کرد: برنامه‌ای جهت پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران در جهت تعامل بیشتر با رسانه‌ها داریم، به این صورت که پس از اتمام جلسهٔ هفتگی هیئت رئیسهٔ دانشگاه علوم پزشکی استان، خبرنگاران در جلسه حاضر شوند و سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب را از مسئولین دانشگاه دریافت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: نقش رسانه‌ها در کرونا مانند چاقوی دو لبه است، هم می‌توانند در حوزۀ بهداشت کمک کننده باشند و هم می‌توانند در این حوزه نقشی مخاطره آمیز داشته باشند، درخواست ما این است که همۀ رسانه‌ها در حوزۀ بهداشت به نقطۀ مشترکی برسند تا بتوانند نقش مثبتی را در این راستا ایفا کنند.

محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در ادامۀ این جلسه عنوان کرد: خبرگزاری فارس از رسانه‌های خوش فکر کشور است و جسارتی در مجموعۀ فارس وجود دارد که لازمۀ یک رسانه است، این خبرگزاری شرایط بحران کنونی را به خوبی درک کرده است و در مدت شیوع کرونا در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی‌های مثبت کمک‌های شایانی کرده است.

وی در پایان یادآور شد: ما با کمک تیم تحلیل و رصد اخبار که متشکل از رسانه‌های گوناگون بود، توانستیم خروجی رسانه‌های استان را در دوره شیوع کرونا به سمت کمک به بهداشت و درمان مردم، هدایت کنیم و این امر موفقیت بزرگی در اوج بحران کرونا بود.

انتهای پیام/

نظر شما