شناسهٔ خبر: 41954422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور رسانه‌ها در تمام نقاط خراسان شمالی باعث رفع مشکلات می‌شود

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی با تأکید بر لزوم بیان مشکلات همه مردم استان گفت: حضور رسانه‌ها در اقصی نقاط خراسان شمالی باعث بیان مشکلات و رفع آنان توسط مسئولان می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدی کرامتی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد طی بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران در بررسی و پیگیری مشکلات مردمی اظهار کرد: ارتباط مستمر خبرنگاران با مردم و همچنین دقت در مسائل مختلف باعث آشکارسازی مشکلات مردم در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی پردازش مناسب سوژه و دغدغه‌های مردمی در خبرگزاری فارس را از جمله نقاط قوت این مجموعه دانست و گفت: دفتر بازرسی استانداری نیز در بسیاری از موارد با پیگیری این دغدغه‌های مردم به رفع مشکلات آنان می‌پردازد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی رسانه‌ها را عاملی برای هموارسازی رفع مشکلات جامعه بیان کرد و ادامه داد: انتشار مطالب و گزارش‌هایی از ابعاد مختلف یک موضوع می‌تواند مسئولان را در شناخت جوانب هر مشکلی و تصمیمی آشنا کند.

وی اطلاعات به‌روز و به هنگام رسانه‌ها از اقصی نقاط استان را امری بسیار مهم توصیف و خاطرنشان کرد: بیان حرف‌ها و خواسته‌های مردم در رسانه‌ها و پیگیری رفع آن از طرف خبرنگاران باعث حرکت در جهت توسعه استان می‌شود.

کرامتی تصریح کرد: همه اطلاعات منتشرشده در رسانه‌های استان از موضوعات استانی در مرکز بازرسی استانداری پردازش‌شده و برای رسیدن به نتیجه مطلوب اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی در انتها دیدارهای مردمی حضوری و همچنین تلفنی مدیران با مردم را ازجمله اقدامات راهگشا در حل مشکلات مردم در استان بیان کرد و گفت: راه‌اندازی و فعال‌سازی سامانه 111 در استان به دور از هرگونه هر کار تشریفاتی به پیگیری مشکلات مردم در دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما