شناسهٔ خبر: 41899671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال با ۱۴ تیم برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور گفت: لیگ برتر فوتسال در فصل جدید، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

آرش جابری روز دوشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران عامل تیم‌های فوتسال لیگ برتر کشور که در شهرستان ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۰-۹۹ قطعا با ۱۴ تیم شامل ۱۲ تیم باقی‌مانده از لیگ برتر و ۲ تیم پلی‌آف که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردند، برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: لازمه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملیکرونا که از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده کمااینکه هم‌اکنون نیز مسابقات فوتسال دسته اول کشور و فینال لیگ برتر بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مسابقات با رعایت مسائل بهداشتی محل برگزاری انتخابات، تست کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی به منظور حفظ سلامتی فردی و اجتماعی صورت گرفته که در این خصوص  اظهار نظر مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال کشور نیز دریافت شده است.

جابری اظهار کرد: برخی از باشگاه‌ها نسبت به تست PCR بازیکنان اعتراضات و نظراتی داشتند که پاسخ اعتراض این افراد، همان قانونی است که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است.

وی گفت: در جلسه امروز که با حضور مدیران عامل ۱۳ باشگاه فوتسال لیگ برتری و سرمربی تیم ملی  برگزار شد، نقطه نظرات جمع‌بندی و به منظور تصمیم‌گیری به هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال ارسال می‌شود.

سرپرست هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور گفت : قطعا لیگ برتر فصل جدید با ۱۴ تیم شامل ۱۲ تیم باقیمانده از لیگ برتر و دو تیم دسته اول که به لیگ برتر صعود کردند، برگزار می‌شود.

امسال تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات لیگ برتر، قهرمان کشور شد.

نظر شما