شناسهٔ خبر: 41822043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پل اسکولز: اینتر بزرگ ترین تهدید منچستریونایتد در راه قهرمانی در لیگ اروپا است

میلاد وفادار

اسکولز از یک فینال تماشایی در لیگ اروپا صحبت می کند؛ فینالی که به عقیده او، نماینده انگلیس در آن پیروزی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

پل اسکولز بابت جدایی الکسیس سانچز از منچستریونایتد راضی و خوشحال است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، مهاجم تیم ملی شیلی با امیدهای فراوانی راهی اولدترافورد شد ولی طی یک فصل و نیم حضور در آنجا، هرگز نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. مهاجم پیشین آرسنال حالا در راه انتقالی دائمی به اینتر است و اسکولز این را به فال نیک می گیرد. 

هر چه زودتر از دست او خلاص شوند بهتر است. واقعا در منچستریونایتد ضعیف کار کرد. پس از جدایی سر الکس (فرگوسن) نقل و انتقالات تیم به مدت 4-5 سال شرم آور بود و سانچز هم به همان دوران بر می گردد. او در آرسنال بازیکن خیلی خوبی به نظر می رسید، در بارسلونا هم همین طور اما به هر دلیلی در منچستریونایتد جواب نداد. واقعا خوشحالم که اوله (گونار سولسشر) در منچستریونایتد روی کار آمده است و حالا نقل و انتقالات تیم سر و شکل درستی به خودش گرفته است. امیدوارم اشتباهی مثل مورد سانچز که طی 4-5 سال گذشته وجود داشت را تکرار نکنند. 

در خطر بودن جایگاه لینگارد و فرد در ترکیب منچستریونایتد

دیگر بازیکنی که اسکولز در مورد آن صحبت کرد، جسی لینگارد بود. این هافبک 27 ساله در مجموع رقابت های این فصل 39 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته که فقط 20 مورد آن به عنوان بازیکن ثابت بوده است. قرارداد لینگارد با منچستریونایتد در تابستان بعدی به اتمام می رسد. او در فصل 20-2019 چهار گل زده که فقط یک مورد آن در مسابقات لیگ برتر بوده است.  

اخیرا به اندازه کافی خوب کار نمی کند. تعویض کردن او و همچنین فرد پس از یک ساعت، آن هم در حالی که قطعا روز دوشنبه در ترکیب اصلی تیم حضور نخواهند داشت نشانی از این بود که شاید او (سولسشر) بخواهد آن ها را از تیم کنار بگذارد. از ظرفیت های لینگارد مطلع هستم ولی او در یونایتد به یک بازیکنی تبدیل شده است که صرفا در ترکیب تیم حضور دارد. تا زمانی که مصدومیت های زیادی وجود نداشته باشد، تصور نمی کنم جسی در چند بازی پیاپی برای تیم به میدان برود. من جسی را دوست دارم اما واقعا نمی توانم تصور کنم در چند بازی پیاپی به میدان برود. 

پیشرفت واضح مارسیال در امر گلزنی

هافبک پیشین شیاطین سرخ سپس مقداری در مورد آنتونی مارسیال صحبت کرد:

زمانی که اوله تازه به تیم آمد، آنتونی به اندازه کافی عطش گلزنی نداشت و شاید تمرینات خودش را به خوبی انجام نمی داد. او بازیکنی سریع و ماهر است که می تواند از سد بازیکنان جریف بگذرد و بازی کردن مقابلش خیلی دشوار است. اما باید قدرت تمام کنندگی و گلزنی خودش را ارتقا می داد. بی شک او در این فصل این کار را انجام داد. 

پیش بینی قهرمان لیگ اروپا

پل اسکولز در مورد بخت منچستریونایتد برای قهرمانی در لیگ اروپا نیز گفت:

بزرگ ترین تهدید در راه قهرمانی منچستریونایتد در لیگ اروپا، اینتر است. آن ها در کنار منچستر بهترین تیم ها هستند و اگر فینال بین این دو تیم باشد، فینال خیلی خوبی خواهد بود. به عقیده من یونایتد بازیکنان بهتری در اختیار دارد و در آن بازی برنده خواهد شد. 

همچنین بخوانید:

  • ماروتا: الکسیس سانچز به اینتر تعلق دارد و فردا خبر رسمی این انتقال را اعلام خواهیم کرد
  • جسی لینگارد: دوست دارم در منچستریونایتد بمانم
  • منچستریونایتد (7) 2-1 (1) لاسک؛ صعود بی دردسر به یک چهارم نهایی 

نظر شما