شناسهٔ خبر: 41816970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر: مارسیال خواهش کرد وارد زمین شود!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد برای الکسیس سانچس در اینتر آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی الکسیس سانچس با اینتر نهایی شده و این ستاره شیلیایی دیگر در ترکیب منچستریونایتد بازی نخواهد کرد. پپ ماروتا مدیر ورزشی اینتر امشب این خبر را اعلام کرده و اوله گونار سولسشر نیز بعد از برتری 1-2 تیمش مقابل لاسک و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا، این خبر را تایید کرد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "برخی از بازیکنان امشب در میدان نمایش خوبی ارائه دادند و برخی دیگر چندان در میدان موفق نبودند. حالا ما باید برای برگزاری بازی های بعدی به آلمان سفر کنیم و به هر بازیکنی در ادامه دقایقی فرصت بازی کردن می رسد و همه باید آماده باشند در صورت لزوم در ترکیب قرار گیرند.

 

 

خوشحالی بعد از گل آنتون مارسیال؟ در زمین فضای زیادی برای پیشروی مارسیال وجود داشت و به همین دلیل او خواهش کرد وارد زمین شود و به من قول داده می تواند دروازه لاسک را باز کند.

 

بله الکسیس سانچس به اینتر پیوست. او بازیکن خوبی بود و برایش بهترین ها را آرزو دارم. سانچس از روزهای حضور در اینتر لذت می برد و باشگاه ایتالیایی نیز به او علاقمند بود، پس این انتقال به سود سانچس خواهد بود. سانچس بازیکن بزرگی است و من امیدوارم بهترین عملکرد را ارائه دهد. شاید به هر دلیلی او نتوانست در یونایتد درخشان بازی کند، اما به هر حال بازیکن بزرگی محسوب می شود.

 

شایعات جذب جیدون سانچو؟ ما فرصت های مختلف در بازار نقل و انتقالات را در نظر می گیریم، قرار نیست در مورد بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنبم."

نظر شما