شناسهٔ خبر: 41799167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد:

توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در زنجان

زنجان-مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج سازندگی زنجان، فرهاد امندی، از توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت مومنانه در این استان خبر دادو گفت: طی برنامه ریزی ها و هماهنگی‌های انجام شده، مرحله دوم این رزمایش در سه مقطع زمانی عید قربان تا عید غدیر (دهه ولایت و امامت)، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر با هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی و خدمات رسان، سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه عصر امروز همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۷ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز استانی در جوار مزار شهدای گمنام مجموعه فرهنگی-ورزشی امام علی (ع) از ساعت ۱۵ الی ۱۸ و به طور همزمان در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

امندی در ادامه یادآور شد: هم استانی‌های بزرگوار و همیشه در صحنه می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود نظیر (اقلام مواد غذایی، نوشت افزار، لباس و کفش نو و…) را به پایگاه‌های مقاومت بسیج کلیه اقشار تحویل داده تا دربین جامعه هدف آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا که دارای مشکلات معیشتی بوده و توسط بسیجیان شناسایی شده‌اند، به شکل آبرومندانه توزیع شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به نحوه جمع آوری کمک‌های نقدی مردم در این امر خداپسندانه اشاره کرد و افزود: شماره حساب ۳۸۱۰-۳۵-۱۱۵۰۲۹۲۹-۱ و شماره کارت ۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۰۳-۹۳۲۳ نزد بانک انصار تحت عنوان جذب و هدایت کمک‌های مردمی استان زنجان برای این موضوع در نظر گرفته شده که خیرین و مردم مومن و انقلابی استان می‌توانند در این امر خیر مشارکت فعال داشته باشند.

نظر شما