شناسهٔ خبر: 41752366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بقای داماش در لیگ دسته اول مسجل شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلانیان سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته اول را حفظ کرد.

صاحب‌خبر -

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیروزی داماش برابر علم و ادب تبریز و همچنین سایر نتایج حاصله از هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور، داماشی ها سهمیه خود در این لیگ را حفظ کردند.

میثم محبوب افزود: داماشی ها یکشنبه شب در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در روی تیم علم و ادب تبریز قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر حریف خود را در یک بازی خارج از خانه شکست داد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال داماش با این پیروزی، ۳۹ امتیازی شد و با توجه به نتایج کسب شده در سایر دیدارها، این تیم همچنان در رتبه دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند تا بقای این تیم در دو هفته پایانی این مسابقات مسجل شود.

مدیرر رسانه ای تیم فوتبال داماش اضافه کرد: خوشبختانه در دو بازی اخیر تیم داماش موفق به شکست حریفان خود شد تا با کسب ۶ امتیاز از این دو بازی ، از تیمهای انتهای جدولی فاصله بگیرد و هم اینک که این تیم موفق به حفظ سهمیه خود شد، در دو  دیدار باقی مانده با استرس و فشار کمتری به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

محبوب بیان کرد: البته مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان داماش مصمم هستند در این دو دیدار باقی مانده نیز برابر حریفان خود به برتری دست یابند تا در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور کسب کنند.

تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

  

نظر شما