شناسهٔ خبر: 41728010 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تعدیل نیروی شدید در شرکت‌های مسافری جاده‌ای به دلیل مشکلات اقتصادی

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافری از تعدیل نیرو 30 تا 70 درصدی در شرکت‌های حمل و نقل مسافری جاده‌ای، به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافری از تعدیل نیرو 30 تا 70 درصدی در شرکت‌های حمل و نقل مسافری جاده‌ای، به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش تین نیوز، کامبیز تاتاری با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی رانندگان، مالکان و مدیران شرکت‌های مسافربری، افزود: بیش از ۱۵۰ روز از نیمه و یا ثلث شدن سفره حمل و نقل مسافربری می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

وی در مورد تسهیلاتی که دولت با عنوان تسهیلات کرونایی برای بخش حمل و نقل مسافری د رنظر گرفته است، عنوان کرد: می‌توان گفت متاسفانه تا امروز در اکثر موراد زحمات انجام شده در امر معرفی به بانک‌های عامل بی‌اثر بوده است.

تاتاری این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: با توجه به الزام بانک‌ها برای معرفی  ضامن و دست‌اندازهای بسیار، بیشتر رانندگان تاکنون موفق به دریافت وام جهت امرار معاش و مشکلات روزانه نشده‌اند.

وی گفت: این مشکلات مالکان اتوبوس را برای ادامه فعالیت بی‌انگیزه نموده و با خوابیدن اتوبوس، راننده و کمک راننده بیکار. و شرکت‌های حمل و نقل نیز متحمل خسارت شده‌اند.

وی افزود: بر همین اساس در 2 ماه اخیر شرکت‌های مسافربری نیز مبادرت به تعدیل نیرو بین ۳۰ تا ۷۰ درصد نموده‌اند.

این فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای  از مسئولان درخواست کرد تا تعطیل نشدن بیش از ۸۰ درصدی حمل و نقل مسافری در رفع مشکلات به‌وجود آمده تعجیل کنند.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه

نظر شما