شناسهٔ خبر: 41638257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات تیراندازی در امتداد بصیرت با معرفی نفرات برتر پایان یافت

مسابقات تیراندازی در امتداد بصیرت که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حامد فرح‌آور ، دبیر هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: در مسابقات تیراندازی در امتداد بصیرت که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی سپاه قدس در رشت برگزار شده بود ، شرکت کنندگان در دو  رشته تپانچه و تفنگ باهم رقابت کردند.

او با اشاره به حضور ۴۳ شرکت‌کننده خانم و آقا در این مسابقه، افزود: این رقابت‌ها در دو بخش تفنگ و تپانچه ۱۰ متر ورزشی برگزار شد که در بخش تپانچه خانم‌ها حانیه حسینی‌نژاد، معصومه میرصمدی و زهرا تقوی‌پور و همچنین در بخش تفنگ خانم‌ها فاطمه جیرسرایی، بی بی پورمیرزا و سوسحن پورابراهیم به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: در بخش تپانچه آقایان نیز سجاد پورحسینی، میلاد نیکویی و ضیاء نصرتی‌راد و همچنین در مسابقات تفنگ آقایان آرین گوهری»، «شاهین محمدی‌نژاد و میثم رجبیان به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

در پایان همچنین  از پدر شهید امین اصغری از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و همچنین از پدر شهید مدافع حرم شهید اسماعیل سیرت نیا نیز قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

نظر شما