شناسهٔ خبر: 4157280 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتماد | لینک خبر

عدد نوشت

صاحب‌خبر -

تخريب  ساخت و ساز غيرمجاز

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران گفت: در سال جاري دو هزار و ۴۰۰ مورد حكم قلع و قمع ساخت و ساز غيرمجاز در استان صورت گرفته است. علي نبيان گفت: از سال ۸۵ تا ابتداي ۹۳ حدود ۲۳۰ قلع و قمع ساخت و سازها را شاهد بوديم كه امسال به ۲۴۰۰ مورد رسيده است.

افزايش سفرهاي نوروزي

مديركل راه و شهرسازي استان تهران از پايان ساخت مسكن ويژه تهرانسر تا شهريور ۹۴ خبر داد و گفت: امسال پيش‌بيني افزايش ۱۰ درصدي سفرها را در استان تهران داريم. فريبرز واحدي با اشاره به افتتاح ۶۴۰ واحد ديگر در مسكن ويژه تهرانسر گفت: طبق وعده‌اي كه داده بوديم افتتاح اين واحدها در روزهاي آخر سال ۹۳ انجام شد .

كاهش بارش‌ها

معاون نظارت بر بهره‌برداري شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با بيان آنكه ميانگين بارندگي‌هاي كشور در ۷ سال اخير از ۲۴۲ به ۲۰۳ ميلي‌متر كاهش يافته است، گفت: هم‌اكنون ۹ مركز استان در وضعيت قرمز آبي قرار دارند. حميدرضا تشيعي با بيان آنكه از ابتداي پاييز امسال نشست‌هاي مقابله با كم‌آبي در كشور برگزار شده و اقدام‌هاي اضطراري لازم براي تامين آب و مديريت مصرف در اين نشست‌ها بررسي و تصويب شده است، اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود متوسط دماي هوا در سال آينده 5/1 درجه گرم‌تر شود. با توجه به پيش‌بيني افزايش دماي هوا و كاهش ذخاير منابع آبي، رويكرد شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور براي تامين آب در سال آينده و به‌ويژه تابستان 94 اجراي پروژه‌هاي مديريت مصرف آب است.

نظر شما