شناسهٔ خبر: 41549965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماز جمعه تریبون دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: نماز جمعه تریبون سیاسی و معنوی برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با اشاره به سالگرد برگزاری اولین نماز عبادی سیاسی جمعه بعد از پیروزی  انقلاب اسلامی در پنجم مرداد ماه۱۳۵۸ اظهار کرد: نماز جمعه تریبون سیاسی و معنوی برای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب است.

امام جمعه خلخال با اشاره به ماه ذیحجه و برگزاری مناسک حج و روز عرفه افزود: روز عرفه از برکات اسلام است و حضرت سیدالشهدا(ع) در این روز برای واقعه‌ای بزرگ حاضر شده و با نیمه تمام ماندن حج خود راهی سفر عظیم به سمت دشت نینوا شد.

وی با اشاره به شهادت حسین رضا عزیزی، پزشک معالج در تهران که از اهالی روستای شهید پرور زاویه سادات است،گفت: این شهید راه سلامت و خدمت، لحظه‌ای از خدمت به هموطنان کرونایی خود در بیمارستان‌های تهران دریغ نکرد و در این راه به همرزمان شهید خود پیوست.

خطیب نماز جمعه خلخال ادامه داد: اهالی روستای شهید پرور زاویه سادات در پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ده‌ها شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و امروز نیز یکی از فرزندان این روستا جان خود را در راه مقابله با بیماری کرونا و خدمت به هم وطنان خود فدا کرد.

اسدی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد و دفع هجمه منافقین از کشور به همت شهدای بزرگواری همچون شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: شجاعت و ایثار این شهید بزرگوار و شهدا و رزمندگان در عملیات مرصاد باعث شد تا منافقان بار دیگر طعم شکست را بچشند.

امام جمعه خلخال از تلاش‌ های استاندار اردبیل در پیگیری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان خلخال قدردانی کرد و گفت: با تماس تلفنی که با استاندار  اردبیل داشتم ایشان با جدیت پیگیر مباحث عمرانی و زیرساختی شهرستان خلخال هستند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما