شناسهٔ خبر: 41098961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم توجه جدی مسؤولان به زیرساخت‌های گردشگری خلخال/ دخالت در عزل و نصب‌ها نمایندگان را از رسالت خود باز می‌دارد

امام جمعه خلخال گفت: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال نیمه‌تمام بوده و نیازمند همت و دستگیری مسؤولان استانی برای اتمام و تکمیل این پروژه‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال اظهار کرد: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال نیمه‌تمام است و تاکنون توجه جدی از سوی مسؤولین استانی به این امر مهم نشده است.

وی افزود: بی‌توجهی به پروژه پل معلق منطقه گردشگری ازناو که با سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذار بومی در حال انجام بوده باعث طولانی شدن این پروژه شده که این امر جایز نیست و نیازمند همت و دستگیری مسؤولان استانی برای اتمام و تکمیل این پروژه است.

امام جمعه خلخال با تبریک میلاد امام رضا(ع) به نعمت عظیم ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب پشتیبان و حامی نظام بوده و در مواقع خطر برای این نظام الهی همیشه هشدارهای لازم را به مسؤولان داده است.
 

وی با اشاره به وظیفه قانون‌گذاری نمایندگان مجلس بیان کرد: همان‌طور که آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان بر دوری نمایندگان از دخالت در عزل و نصب‌ها تاکید داشتند بنده نیز می‌گویم؛ نمایندگان با قانونمندی و حرکت در چارچوب خانه ملت باید به فکر توسعه منطقه و تصویب قوانین در جهت راهبرد عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم باشند.

اسدی تاکید کرد: نمایندگان نباید با حاشیه سازی و حرکت در مسیر عزل و نصب‌ها فرصت خدمت را از دست دهند.

امام جمعه خلخال با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد در جامعه گفت: برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی و اخلال‌گران از وظایف عمده قوه قضاییه بوده که
 ‏سرعت بخشی به این رسالت مورد انتظار همگان است.

انتهای پیام/3463/131

نظر شما