شناسهٔ خبر: 41295591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری متهم به سرقت باغ ویلا‌های حاشیه کاشمر

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: با هماهنگی مقام قضائی متهم سرقت وسایل باغ ویلا‌های حاشیه کاشمر، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیرو انتظامی کاشمر با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت از باغ ویلا‌های حاشیه این شهرستان، ماموران اداره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ وارد عمل شدند.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با بررسی سرقت ها، تحقیقات گسترده میدانی خود را آغاز و پس از مدت زمان کوتاهی موفق شدند تعدادی از وسایل و تجهیزات سرقتی از قبیل آبگرمکن، لوله و وسایل برقی و ... را در اوراق فروشی‌های حاشیه شهر کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه، ادامه داد: فرد مالخر در بازجوئی‌های به عمل آمده به خرید لوازم مسروقه اعتراف و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:
 احمدی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر سرقت‌های انجام شده بود، ولی در مواجهه با دلایل غیرقابل انکار پلیس به ۶ فقره سرقت از باغ ویلا‌های حاشیه این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: باغ ویلا‌هایی که خارج از بافت مسکونی شهری و روستایی ساخته شده اند با توجه به قرار گرفتن در نقاط حاشیه‌ای و کم تردد و همچنین خالی از سکنه بودن، متاسفانه مورد طمع سارقان قرار می‌گیرد لذا شایسته است شهروندان ضمن تجهیز درب و پنجره به حفاظ مستحکم و قفل‌های ضدسرقت و نیز نصب دوربین مدار بسته از باغ ویلا‌های خود به صورت منظم بازدید و سرکشی کنند.

انتهای پیام//م. د

نظر شما