شناسهٔ خبر: 41239267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی ماشین سازی: مقابل پرسپولیس منطقی بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا مقابل این تیم بازی منطقی و متناسب با توانمان انجام خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز  پنجشنبه شب در نشست خبری ویدیو کنفرانسی قبل از بازی تیم‌های ماشین سازی و پرسپولیس افزود: ابتدا باید از مردم، هواداران و مالک باشگاه تیم نساجی قائم شهر بابت حمایت هایشان تشکر.

او اظهار کرد: در مورد بازی فردا مقابل پرسپولیس باید بگویم که بازی سختی خواهیم داشت و همان طور که می‌دانید تیم پرسپولیس سه دور قهرمان لیگ برتر بوده و امسال نیز از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در خصوص بازی قبل شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان، خاطر نشان کرد: در آن دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی نتوانستیم آنطور که باید نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

او اضافه کرد: به مردم تبریز و هواداران تیم قول می‌دهم که بازیکنان با انگیزه مضاعف به دنبال جبران شکست بازی‌های قبل هستند.

مهاجری با اشاره به حساسیت بازی فردا مقابل پرسپولیس اعلام کرد: در این مدت برای حفظ و ارتقاء روحیه بازیکنان تیم کار کردیم و امیدوارم با نتیجه قابل قبول، میدان را ترک کنیم.

او با بیان اینکه پارسال مقابل تیم پرسپولیس در تبریز بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم، اظهار کرد: اگر در بازی فردا اشتباهات بازی سال قبل را انجام ندهیم و دروازه تیم مان را بسته نگه داریم نه اینکه دفاعی بازی کنیم، می‌توانیم دروازه پرسپولیس راباز کنیم.

مهاجری در خصوص تعویض‌های تیمش در بازی قبل اضافه کرد: در بازی قبل مقابل نفت مسجد سلیمان ما چهار تعویض را انجام دادیم، ولی باید بگویم که هر مربی برای بهتر شدن روند بازی دست به تعویض می‌زند و ما نسبت به داشته هایمان روی نیمکت تعویض می‌کنیم.

 یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، به دلیل زمان پرواز به نشست خبری نرسید.

بازی تیم‌های ماشین سازی و پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، فردا جمعه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با ۲۴ امتیاز در رده دهم و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر نوزدهم جای دارند.

 

انتهای پیام/

نظر شما