شناسهٔ خبر: 41184291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی ادامه راه شهدای انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در طول تاریخ انقلاب حرکت رو به رشد داشته و ماموریت تبلیغات اسلامی ماموریت شهدای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: ویروس کرونا بشریت را درنوردیده و باید دستورالعمل های ستاد ملی را رعایت کنیم و از اجتماعات تحریم و عروسی خودداری شود.
وی اظهار داشت: فعالیتهای اقتصادی را نمیشود تعطیل کرد و امور زندگی را به سبکی تدبیر کنیم که زنجیره کرونا به عمر خود ادامه ندهد.
وی ادامه داد: با استفاده از تجارب چند ماه گذشته فعالیت های ضروری زندگی را باید تدبیر کرد تا زنجیره ویروس از بین رود.
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: قشر فرهیخته باید در برنامه ها و سرلوحه گفتار باشد.
وی یادآور شد: امر تبلیغ از تاریخ حیات بشر جدا نشدنی است و علاقمندان باید افکار خود را به دیگران منتقل کند و در تمام افکار و مذاهب وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیامبران به رسالت رسیدند تا فطرت مردم را زنده و حجت را بر آنها تمام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت نهادهایی برای تبلیغ ارزشها ایجاد شد و سازمان تبلیغات اسلامی در طول انقلاب اسلامی رو به رشد حرکت کرد.
وی با بیان اینکه ماموریت های ویژه ای داشت و نظارت و پشتیبانی برای تبلیغات دینی را بر عهده گرفت، افزود: سازماندهی و اعزام مبلغ به مناطق محروم از ماموریت های ویژه این نهاد است.
وی  با بیان اینکه تبلیغ فرهنگ دینی از وظایف مهم این نهاد است، اظهار داشت: برنامه ریزی و آینده نگری ۲ عنصر نهم در موفقیت هر تشکیلاتی به ویژه تبلیغات اسلامی است.
وی ادامه داد: هجوم فرهنگی دشمن باید از قبل شناسایی و برنامه ریزی شود.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: اسلام و قرآن و فرهنگ متعالی دینی والاترین جایگاه را دارند و وظیفه سازمان تبلیغات معرفی آنها است.
وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته توجه چندانی به مشکلات استان نشده و اکنون معضل بیکاری گریبانگیر جوانان این استان شده است، اضافه کرد: وحدت وفاق و همدلی در بین همه وجود دارد و تنها یک صدای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری به گوش می رسد.

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی حجت الاسلام مهدی قدرتی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان منصوب شد.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امین به مدت ۷ سال در این سمت خدمت کرده بود.

نظر شما