شناسهٔ خبر: 41172914 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زمان ارائه سفارش برای عرضه اولیه لیزینگ پارسیان

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: روز چهارشنبه 18 تیر ماه سومین عرضه امسال بورس مربوط به لیزینگ پارسیان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت:‌ روز چهارشنبه 18 تیر عرضه اولیه سهام شرکت لیزینگ پارسیان در نماد «ولپارس» انجام می‌شود، البته سفارش گیری برای این عرضه اولیه از روز سه‌شنبه ساعت 13 تا 16 انجام می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه هم از ساعت 8 تا 10 ونیم صبح سفارش گیری برای خرید عرضه اولیه سهام لیزینگ پارسیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاضا برای خرید سهام عرضه اولیه سهام لیزینگ پارسیان به روش ثبت سفارش خواهد بود، گفت: در مورد اینکه چه تعداد در این عرضه اولیه شرکت می‌کنند،‌گفت:‌آخرین عرضه اولیه در بورس 4 و نیم میلیون نفر شرکت کردند.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در پاسخ به اینکه 1786 نفر از خوانندگان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «درخواست حل مشکل هسته معاملات بورس» از کند بودن هسته معاملات بورس به ویژه در روز انجام عرضه‌های اولیه شکایت دارند، گفت: دقیقا به خاطر این مسئله است که سهامداران راحت‌تر بتوانند سفارش خرید عرضه اولیه را ارسال کنند لذا روز سه‌شنبه قبل از عرضه اولیه از ساعت 13 تا 16 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 10 و نیم سفارش گیری برای خرید سهام عرضه اولیه لیزینگ پارسیان انجام می‌شود.

به گزارش فارس تعداد 3415 نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «رفع مشکلات بورس و ارتقای هسته معاملات» و تعداد 461 نفر از مخاطبان با ثبت موضع «حل مشکلات بورسی؛ کندی هسته معاملات» و تعداد 311 نفر با ثبت موضوع «مشکل هسته معاملاتی بورس چه زمان حل می‌شود؟» خواستار پیگیری موضوع و پاسخ مسئولان شدند.

انتهای پیام/ب

نظر شما