شناسهٔ خبر: 41083985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی استان سمنان آغاز شد

عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در حاشیه همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان آغاز شد.

برای عملیات اجرایی و تکمیل این طرح‌های عمرانی، افزون بر ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

با دستور ویدئو کنفرانسی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، عملیات ساخت مجتمع رفاهی حضرت علی‌اکبر (ع) در منطقه کلاته اسد شهرستان میامی آغاز شد و کارگاه بتن‌سازی در میقان شهر بسطام به بهره‌برداری رسید.

در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان، از خانواده‌های معظم شهدا، تعدادی از کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری استان که در مهار و مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و خیران سلامت و حوزه عمران شهری با اعطای لوح سپاس قدردانی شد.

همچنین در این آیین از تمبر روستاهای بدون بیکار جودانه و محمدآباد شهرستان میامی، ده‌ملا شهرستان شاهرود نیز رونمایی شد.

معاون وزیر کشور به‌منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه‌های شهری و روستایی و بازدید از بزرگ‌ترین کارخانه اتوبوس‌سازی ایران (شرکت عقاب‌افشان) به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/74009/م/

نظر شما