شناسهٔ خبر: 41084703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار سمنان:

۷۴ طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ۷۴ طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر پنج شنبه و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۷۴ طرح عمرانی و زیرساختی استان سمنان، بیان کرد: این مراسم همزمان با همایش بزرگ شهرداران و دهیاران استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۷۴ طرح عمرانی شهری و روستایی در سمنان با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد، افزود: این پروژه‌ها می‌تواند توسعه عمرانی خوبی را به شهرها و روستاها هدیه دهد.

معاون استاندار سمنان آغاز عملیات ساخت مجتمع رفاهی حضرت علی اکبر (ع) در منطقه کلاته اسد شهرستان میامی، کارگاه بتن سازی روستای میغان شاهرود و تبادل تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استانداری سمنان در راستای تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های استان سمنان را در زمره بخش‌هایی از این مراسم دانست.

فخری همچنین گفت: در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، تعدادی از کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری استان که در مهار و مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و خیّران سلامت و حوزه عمران شهری تقدیر به عمل آمد همچنین تمبر روستاهای بدون بیکار جودانه و محمدآباد شهرستان میامی و روستای ده‌ملا از توابع شهرستان شاهرود نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه‌های شهری و روستایی به استان سمنان سفرکرده است.

نظر شما