شناسهٔ خبر: 41023140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسکولاری: انتقال آرتور ملو به یوونتوس شگفت انگیز است؛ در حال حاضر نمی توان گفت کدام تیم سود کرده است

نوید معصومی

اسکولاری معتقد است هم وطنش در یوونتوس لازم نیست سبک بازی اش را تغییر دهد و می تواند خودش باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - پس از چند روز اخبار و گمانه زنی در مورد معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو، بالاخره امروز بارسلونا در سایت رسمی اش اعلام کرد که برای انتقال آرتور ملو با یوونتوس به توافق رسیده است. فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد این انتقال گفت:

تورین جای ایده آلی برای آرتور است. از 18 سالگی، مشخص بود که آرتور خوب کار می کند زیرا همیشه با سری بالا بازی می کرد و می توانست به سرعت پاس بدهد و از یارگیری حریف برای خودش و هم تیمی اش فرار کند. آرتور از نظر فیزیکی آنقدرها قوی نیست اما با حس جاگیری اش در زمین، می تواند آن را جبران کند. فکر می کنم بهترین پست برای او، هافبک دوم است تا بتواند توپ را پخش کند. او یک بازیساز جلوی مدافعان سنتی نیست و همچنین ترکوارتیستای پشت مهاجمان هم نیست. 

خیلی طول کشید تا آرتور تصمیمش را برای جدایی از بارسلونا بگیرد اما در نهایت یوونتوس او را راضی کرده است:

جدایی از بارسلونا هیچوقت آسان نیست. او انتظارات متفاوتی داشت و به همین دلیل است که فوتبال ایتالیا برای او بهترین گزینه است. من کاملا مطمئنم او در یوونتوس بهترین نمایش هایش را نشان می دهد و آنجا می تواند مثل خودش بازی کند و مجبور نیست سبک بازی اش را تغییر دهد. من ساری را می شناسم و واقعا او را خیلی دوست دارم. ساری یک مربی کلاس جهانی است. تفکرات هجومی او برای ایتالیا و همینطور برای من بسیار جذاب است. او عاشق فوتبال با کیفیت است. 

آرتور توانایی بازی با یک یا دو لمس را به خوبی دارد و بنابراین ساری برای او یک مربی بی نقص است تا آرتور خودش را کاملا نشان دهد. فکر می کنم این یک انتقال و دیدن کار کردن آرتور با ساری شگفت انگیز خواهد بود. 

تعداد زیاد از هواداران بارسلونا به شدت از این معاوضه ناراضی هستند و اسکولاری در این مورد گفت:

در حال حاضر غیرممکن است بگوییم کدامیک از این معاوضه سود بردند زیرا هر دوی آنها مرکز تیم جدیدشان خواهند بود. اگر آنها ببرند یا ببازند، همه چیز به آرتور و پیانیچ ختم نمی شود و به همه اعضای تیم بستگی دارد. آرتور همین حالا بازیکن بزرگی است. من هیچ شکی ندارم. اگر بازیکن بزرگی نباشید، در سن 23 سالگی، عضو بارسلونا و یوونتوس نمی شوید. این درست نیست که می گویند او در بارسلونا ثبات نداشته است. او فقط به تغییر نیاز دارد و در یوونتوس می تواند بهتر هم بشود. 

همچنین بخوانید

آرتور ملو به یوونتوس پیوست / رسمی

تمام برزیلی های تاریخ یوونتوس؛ آرتور ملو، بیست و ششمین برزیلی بیانکونری

نظر شما