شناسهٔ خبر: 41025251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مروری بر آخرین اخبار و شایعات دنیای فوتبال؛

میرالم پیانیچ به بارسلونا پیوست/ بوفون قراردادش را با یوونتوس تا سال 2021 تمدید کرد/ آرتور ملو به یوونتوس پیوست

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، خبری خوش برای هواداران بیانکونری: اسطوره یوونتوس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. یوونتوس و جانلوییجی بوفون بر سر تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر به توافق رسیدند. به گزارش وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، جانلوییجی بوفون قراردادش را با یوونتوس به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و بدین ترتیب تا ژوئن 2021 بازیکن بیانکونری خواهد بود. بدین ترتیب 20 سال از زمان حضور بوفون در یوونتوس، وی بغیر از یک فصل حضور در پاری سن ژرمن، همچنان بازیکن یوونتوس خواهد بود.

- معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ نهایی شد. آرتور ملو به یوونتوس پیوست و میرالم پیانیچ نیز بازیکن بارسلونا خواهد بود. همان طور که پیش تر در طرفداری خوانده بودید، معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ میان بارسلونا و یوونتوس قطعی شد و  انتقال آرتور ملو هافبک 23 ساله برزیلی از بارسلونا به یوونتوس حالا رسما صورت گرفت. به گزارش وب سایت بارسلونا، آرتور ملو پس از شرکت در تست پزشکی یوونتوس در مرکز جی مدیکال تورین، با امضای قراردادی پنج ساله تا سال 2025 به یوونتوس پیوست. ارزش انتقال آرتور ملو از بارسلونا به یوونتوس، 72 میلیون یورو همراه با 10 میلیون یورو پاداش است. رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر ایتالیایی، دستمزد سالانه آرتور ملو در یوونتوس را 5 میلیون یورو همراه با پاداش ذکر کرده که این رقم طی سال های بعدی قرارداد می تواند به 7 میلیون یورو با پاداش برسد.
میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله یوونتوس نیز به بارسلونا می پیوندد تا جانشین آرتور ملو شود. آرتور ملو و میرالم پیانیچ تا پایان فصل 20-2019 در تیم های کنونی خود یعنی بارسلونا و یوونتوس خواهند ماند. آرتور ملو که در تابستان 2018 با 31 میلیون یورو از گرمیو به بارسلونا پیوست، طی 72 بازی برای بارسلونا در تمام مسابقات موفق به ثبت 4 گل و 6 پاس گل شده است. آرتور همچنین 20 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

- معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ رسمی شد. میرالم پیانیچ به بارسلونا پیوست و آرتور ملو نیز بازیکن یوونتوس خواهد بود. همان گونه که پیش در طرفداری خوانده بودید، معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو میان تیم های یوونتوس و بارسلونا نهایی شد و میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله بوسنیایی از یوونتوس به بارسلونا پیوست. به گزارش وب سایت بارسلونا، میرالم پیانیچ پس از سپری کردن تست پزشکی بارسلونا در مرکز جی مدیکال تورین، با امضای قراردادی چهار ساله تا پایان فصل 24-2023 به بارسلونا پیوست. بارسلونا در قرارداد پیانیچ، بند فسخ 400 میلیون یورویی گنجانده است. ارزش انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا، 60 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش است. آرتور ملو نیز در انتقالی 72 میلیون یورویی از بارسلونا راهی یوونتوس شد تا جانشین پیانیچ شود. میرالم پیانیچ و آرتور ملو تا پایان فصل 20-2019 در تیم های کنونی خود یعنی یوونتوس و بارسلونا خواهند ماند.
میرالم پیانیچ که در تابستان 2016 با 32 میلیون یورو از آ اس رم به یوونتوس پیوست، طی 171 بازی برای یوونتوس در تمام مسابقات موفق به ثبت 22 گل و 44 پاس گل شده است. میرالم پیانیچ که 92 بار برای تیم ملی بوسنی به میدان رفته، 14 گل و 27 پاس گل به ثبت رسانده است.

- اشرف حکیمی مدافع راست رئال مادرید که به صورت قرضی در بروسیا دورتموند حضور داشت، فوتبالش را در ایتالیا ادامه خواهد داد. کار انتقال اشرف حکیمی به اینتر، مراحل پایانی خود را سپری می کند و به زودی قرارداد رسمی امضا خواهد شد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، امروز اینتر و رئال مادرید بر سر جزئیات قرارداد به توافق کامل رسیدند و بنابراین به اشرف حکیمی برای حضور در آزمایش های پزشکی نراتزوری چراغ سبز نشان داده شد. اشرف حکیمی در دو فصل اخیر به صورت قرضی در بروسیا دورتموند بازی کرد و عملکرد درخشانش در ترکیب دورتموند مورد توجه آنتونیو کونته قرار گرفت. اشرف حکیمی فردا راهی میلان خواهد شد تا تست های پزشکی خود را سپری کند و سپس قراردادی پنج ساله با اینتر امضا خواهد کرد.

- کویزانس یکی از هافبک های جوان بایرن مونیخ است و به نظر می رسد آینده روشنی خواهد داشت. میکائیل کویزانس در بازی های پایانی فصل بوندسلیگا فرصت حضور در ترکیب بایرن مونیخ را پیدا کرد. مصاحبه فلیک در مورد کویزانس را خوانده اید. به گزارش اسکای اسپورتس، بایرن مونیخ با ایده قرض دادن کویزانس به تیمی دیگر موافق است. مارسی می خواهد کویزانس را جذب کند. خود کویزانس هم با ایده بازی به عنوان بازیکن قرضی در تیمی دیگر موافق است. کشور فرانسه و تیم مارسی گزینه ای جذاب برای کویزانس است. طبق این گزارش، بایرن مونیخ می خواهد آینده بازیکنانی چون تیاگو، تولیسو و خاوی مارتینز مشخص شود و بعد در مورد کویزانس تصمیم بگیرد. باید دید سرنوشت این بازیکن جوان بایرن مونیخ چه خواهد بود.

- سیتیزن ها کاپیتان استون ویلا را به عنوان جایگزین سانه در نظر گرفته اند. لروی سانه خواستار انتقال به بایرن مونیخ است اما باواریایی ها با منچسترسیتی بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند. به گزارش تلگراف، در صورت توافق بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه، سیتیزن ها برای جذب جک گریلیش، هافبک استون ویلا اقدام خواهند کرد. از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از مشتریان گریلیش نام برده می شود. پیش از فینال لیگ کاپ فصل جاری بین دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا، پپ گواردیولا به تمجید از گریلیش پرداخته بود و اذعان کرده بود که او یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر انگلیس است و در ادامه گفته بود که خودش یکی از طرفداران گریلیش است. گریلیش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس در 30 مسابقه برای استون ویلا به میدان رفته است و موفق شده تا 7 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل نیز بدهد.




نظر شما