شناسهٔ خبر: 40925097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 24 ژوئن 2020

علیرضا نجاتی

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

صاحب‌خبر -

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 24 ژوئن:

کای هاورتس می خواهد در این تابستان از بایر لورکوزن جدا شود. قیمت او صد میلیون یورو تعیین شده است. (بیلد)

با وجود شایعات مطرح شده، بایرن مونیخ علاقه ای به جذب اشرف حکیمی ندارد زیرا مدیران این تیم معتقدند توانایی های دفاعی او برای بازی در سیستم چهار دفاعه به اندازه کافی خوب نیست. (بیلد)

بایرن مونیخ می خواهد تا پایان فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا، قرارداد قرضی ایوان پریشیچ و فیلیپه کوتینیو را تمدید کند. (بیلد)

میشائیل تسورک، مدیر ورزشی دورتموند قراردادش را تا سال 2022 با این باشگاه تمدید کرد. (وب سایت دورتموند)

مذاکرات بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه متوقف شده است. بایرن مونیخ پیشنهادش را 40 میلیون یورو بالاتر نمی برد و منچسترسیتی به این رقم رضایت نمی دهد. (بیلد)

آگوستو فرناندز، هافبک سابق اتلتیکو مادرید و تیم ملی آرژانتین از بیجینگ رنه چین به کادیز اسپانیا پیوست. کادیز در آستانه صعود به لالیگا است. (وب سایت کادیز)

مدیران دورتموند قصد اخراج لوسین فاوره را ندارند و این سرمربی سوئیسی به احتمال بالا در فصل آینده هم سرمربی دورتموند خواهد ماند. (بیلد)

قرارداد داوید لوئیز با آرسنال تا سال 2021 تمدید شد. پابلو ماری و سدریک سوارس نیز قراردادهای بلند مدتی به آرسنال به امضا رساندند و قرارداد قرضی دنی سبایوس با این باشگاه تا پایان فصل 20-2019 تمدید شد. (وب سایت آرسنال)

لیون در آستانه توافق شخصی با مامادو ساخو، مدافع فرانسوی کریستال پالاس قرار دارد. (اسکای اسپورتس)

تیاگو آلکانتارا از تصمیمش برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ منصرف شده است. لیورپول در نظر دارد این هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ را به خدمت گیرد. (بیلد)

یوونتوس و بارسلونا در آستانه نهایی کردن معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ هستند. ارزش آرتور 75 میلیون یورو و ارزش پیانیچ 60 میلیون یورو است. برای نهایی شدن معاوضه، پاسخ مثبت آرتور مانده است که انتظار می رود آرتور به زودی به یووه چراغ سبز نشان دهد. (جانلوکا دی مارتزیو)

روند مذاکرات اینتر با هلاس ورونا برای جذب ماراش کومبولا، مدافع 20 ساله آلبانیایی کند شده و لاتزیو خواهان جذب کومبولا شده است. (جانلوکا دی مارتزیو)

میلان برای جذب تیاگو سیلوا مذاکره ای نداشته است. هدف این روزهای میلان جذب آدولفو گایچ، مهاجم 19 ساله آرژانتینی سن لورنزو است. (جانلوکا دی مارتزیو)

میلان در تلاش است قرارداد جانلوییجی دوناروما را تمدید کند. (جانلوکا دی مارتزیو)

لایپزیش با بنجامین هنریشز، مدافع کناری 23 ساله آلمانی موناکو به توافق شخصی رسید. (بیلد)

لسترسیتی با ویلیام کاروالیو، هافبک دفاعی رئال بتیس و تیم ملی پرتغال به توافق شخصی رسیده است. (مارکا)

نظر شما