شناسهٔ خبر: 40939055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لاتزیو برای جذب ماراش کومبولا با ورونا ملاقات می کند / ورونا خواهان جذب مرت چتین

شهروز حدادیان

ماراش کومبولا فصل آینده را در یکی از باشگاه های بزرگ سری آ سپری خواهد کرد و هلاس ورونا موافقت خود را با فروش ستاره خط دفاعی اش اعلام کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ماراش کومبولا مدافع هلاس ورونا توجه باشگاه های اینتر، یوونتوس و لاتزیو را به خود جلب کرده است، هر چند اینتر فعلاً از تصمیم خود منصرف شده است. از سویی هلاس ورونا قصد دارد مدافع آینده دار تیمش را به فروش رساند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مدیران لاتزیو با مسئولین هلاس ورونا برای جذب ماراش کومبولا مذاکره می کنند. در این جلسه ایگلی تاره مدیر ورزشی لاتزیو، مائوریتزیو ستی رییس و تونی دی آمیکو مدیر ورزشی هلاس ورونا حضور خواهند داشت. این جلسه در دفتر کلودیو لوتیتو رییس باشگاه لاتزیو در ویلا سن سباستیانو برگزار خواهد شد. لاتزیو تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت ورونا در جهت انتقال ماراش کومبولا به کار خواهد گرفت.

ماراش کومبولا کیست؟

ماراش کومبولا متولد 8 فوریه 2000 در شهر پسکیرا دل جاردای ایتالیا از والدینی آلبانیایی است. وی که محصول آکادمی هلاس ورونا است، اولین بازی حرفه ای اش را در تاریخ 12 آگوست 2018 مقابل کاتانیا در کوپا ایتالیا انجام داد. کومبولا در تاریخ 14 اکتبر 2019 موفق شد برای اولین بار پیراهن تیم ملی آلبانی را در جریان دیدار مقابل مولداوی در مقدماتی یورو 2020 انجام دهد. ماراش کومبولا در 20 بازی فصل جاری در ترکیب ورونا در سری آ به میدان رفته و یک بار نیز گلزنی کرده است.

هلاس ورونا علاقه مند به جذب مرت چتین

هلاس ورونا برای پر کردن جای خالی ماراش کومبولا، قصد دارد مرت چتین مدافع ترکیه ای آ اس رم را به خدمت گیرد. ورونا قصد دارد مرت چتین را به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل به خدمت گیرد و البته گزینه ای برای بازخرید این بازیکن 23 ساله توسط باشگاه آاس رم وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

توقف در روند مذاکرات اینتر برای جذب کومبولا؛ وارد شدن لاتزیو به رقابت برای مدافع آلبانیایی

نظر شما