شناسهٔ خبر: 40922695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

وابستگی به برجام و مذاکره با آمریکا اقتصاد ایران را متلاشی کرد

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه وابستگی به برجام و مذاکره با آمریکا اقتصاد ایران را متلاشی کرد، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در پیگیری مطالبات مردم در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری عصر چهارشنبه در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت جوانان بسیجی در پیگیری مطالبات مردم در دستور کار است، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی مهم‌ترین چالش و دغدغه امروز مردم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه وابستگی به برجام و مذاکره با آمریکا اقتصاد ایران را متلاشی کرد، افزود: قیمت‌های نجومی و افزایش نرخ دلار و طلا نتیجه وابستگی به کشورهای غربی و برجام است.

کارنامه درخشان بسیج در ۴۰ سال گذشته

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه مردم به حاکمیت و انقلاب اسلامی ایران اعتقاددارند، تصریح کرد: دولت‌ها باید در خدمت مردم باشند تا اعتماد ایشان را نسبت به آینده جلب کنند و اگر مردم به این نظام و انقلاب اعتقادی نداشتند قطعاً در جریان شهادت سردار سلیمانی خیل جمعیت در خیابان‌ها حضور نمی‌یافتند.

مطهری با اشاره به اینکه بسیج در ۴۰ سال گذشته کارنامه درخشانی را از خدمت‌رسانی به مردم برجای گذاشته است، تأکید کرد: در جریان سیل، زلزله و کرونا نیروهای بسیجی پای‌کار آمدند و نتیجه مطلوب حاصل شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز برای مقابله با فساد اقتصادی در کشور نیازمند همکاری و حضور هوشیارانه نیروهای بسیجی هستیم، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی‌های یک جوان مؤمن و انقلابی و بسیجی است.

دانشگاه‌ها مرکزی برای اعتلای نظام هستند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز در این دیدار بابیان اینکه بسیج بدنه فعال یک ملت است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها مراکزی برای اعتلای نظام هستند و بسیج دانشجویی که متشکل از این دو رکن است نقش مؤثر و به سزایی در سطح جامعه ایفا می‌کند.

سرهنگ حمیدرضا مجیدی بابیان اینکه تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان بسیجی مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، تصریح کرد: پیگیری مطالبات دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها و شهرستان از مسئولان مرتبط در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و ارائه راهکارهای علمی برای رفع مشکلات موجود و مطالبات به‌حق عموم مردم در جامعه از برنامه‌های مهم بسیج دانشجویی است.

نظر شما