شناسهٔ خبر: 40765392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌مندی از تجربیات دانش‌بنیان‌ها در مدرسه کسب‌وکار دانشگاه جامع علمی کاربردی

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: شرکت‌کنندگان در مدرسه کسب‌وکار می‌توانند بدون محدودیت سنی و دانشی در 10 جلسه الفبای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای شخصی را آموزش ببینند و با تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

محمد حسین موسی‌زاده مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  درباره راه‌اندازی مدرسه تابستانی کسب‌وکار این دانشگاه، گفت: در راستای ارتقاء و پیشرفت دانشجویان، مدرسه کسب ‌و کار را راه‌اندازی کردیم که سعی می‌کنیم در آنجا مراحل ایجاد کسب‌وکار در ایران را آ‌موزش بدهیم. 

* تقویت مهارت‌های کارآفرینان برای ورود موفق به بازارهای حرفه‌ای

وی افزود: مدرسه کسب‌وکار به منظور تقویت مهارت‌های کارآفرینان، فعالان حوزه کسب‌وکارهای نوپا و توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان برای ورود موفق به بازار حرفه‌ای ایجاد شده است. 

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون محدودیت سنی و دانشی در ۱۰ جلسه الفبای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای شخصی را آموزش ببینند و با تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا آشنا شوند و مهارت‌آموزی موفق در بازار کار و استخدام را در خود تقویت‌ کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما