شناسهٔ خبر: 40534356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجتماعی انتظامی همدان:

۵ تن برنج قاچاق در همدان کشف شد

همدان - معاون اجتماعی انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه کامیون باری با بار بیش از ۵ تن برنج قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین بشری در گفتگو با خبرنگار مهر از توقیف یک دستگاه کامیون باری با بار بیش از ۵ تن برنج قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران امنیت اقتصادی انتظامی استان هنگام گشت زنی در محور همدان-کرمانشاه، یک دستگاه کامیون باری را به دلیل حمل کالای قاچاق شناسایی و توقیف کردند.

بشری افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودروهای توقیفی حامل ۵ تن برنج قاچاق بوده که بدون مدارک قانونی و به صورت قاچاق حمل می‌شد.

معاون اجتماعی پلیس همدان با اشاره به دستگیری یک نفر نفر قاچاقچی در این رابطه گفت: ارزش برنج‌های قاچاق کشف شده در این عملیات ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظر شما