شناسهٔ خبر: 40515685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کریستیانو رونالدو، نخستین فوتبالیستی که به ثروت یک میلیارد دلار رسید

علیرضا نجاتی

کریستیانو رونالدو نخستین فوتبالیست میلیارد دلاری تاریخ است

صاحب‌خبر -

طرفداری - کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله یوونتوس و تیم ملی پرتغال اولین فوتبالیست و سومین ورزشکاری در تاریخ است که به ثروت یک میلیارد دلار می رسد.

به گزارش فوربس، کریستیانو رونالدو در سال مالی جاری (1 ژوئن 2019 تا 1 ژوئن 2020)، درآمدی 95 میلیون یورویی کسب کرده که به غیر از دستمزد 31 میلیون یورویی او از یوونتوس، بقیه این درآمد از قراردادهای تجاری و اسپانسرینگ بوده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، 9 درصد از دستمزد 31 میلیون یورویی او (2.8 میلیون یورو) کسر شد اما رونالدو همچنان به رکوردزنی در زمینه درآمدزایی ادامه می دهد زیرا مجموع درآمدهای او به یک میلیارد دلار رسیده است. نیمی از این یک میلیارد دلار، مجموع دستمزدهایی بوده که رونالدو در طول دوران فوتبالش پس انداز کرده است. 

رونالدو، سومین ورزشکاری که به ثروت یک میلیارد دلار رسید

کریستیانو رونالدو، نخستین فوتبالیست تاریخ است که به ثروتی یک میلیارد دلاری رسیده است. در تاریخ ورزش، کریستیانو رونالدو سومین نفری است که به ثروت یک میلیارد دلاری می رسد. پیش تر درآمد تایگر وودز (گلف) و فلوید می ودر (بوکس) از سقف یک میلیارد دلار گذشته بود. لیونل مسی، رقیب دیرینه کریستیانو سال آینده می تواند به ثروت یک میلیارد دلاری برسد و به چهارمین ورزشکار پردرآمد تاریخ تبدیل شود.

نظر شما